• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg211420#msg211420 date=1291730304]

Nemoj da me tjeras da vratim nekadasnji status i da te banujem &d$7
    [/quote]

Neces ti stici da se vratis na prethodni status, vec ces da popijes ban $%&5@$A
    premium memberu *(z$8
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

Ko ce onda da postuje ATP Players-e,mozda ti? $#^%RT $#^%RT $#^%RT
      sigpic

Comment

Hhahhah Vladane ona se zeza sa tobom kao da si malo dete *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
        Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

nije on dete,on je djetic h5g6k8
          sigpic
          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

[quote author=bice link=topic=1649.msg211423#msg211423 date=1291730488]
            Hhahhah Vladane ona se zeza sa tobom kao da si malo dete *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
            [/quote]
            Bice ti opet pokusavas ono sto ti ni juce nije uspjelo $#^%RT
            sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg211422#msg211422 date=1291730474]
              Ko ce onda da postuje ATP Players-e,mozda ti? $#^%RT $#^%RT $#^%RT
              [/quote]

A i to sto kazes, ono sto si ti napisao za SImona ne moze bas svako $#^%RT $#^%RT

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Ja sam i neki dan odgovorio FC-u da po onome sto je rekao da je Monfils izgubio finale Paris-a zbog umora,da ja onda kazem da je Simon izgubio finale Madrid-a zbog toga sto je bio umoran posle meca sa Nadal-om,sto nam dalje govori da je to greska(a malo i moja zelja da onakav igrac kao Simon ima Masters $#^%RT ),nenamjerna +-*^%*
                Ali ako ti ne valja,onda ti od sad pisi!Jer je meni nesto najljepse trenutno raditi oko onoga,uopste ne gubim vrijeme &*#GI(]

sigpic

Comment

Vladane, pa ti to tako lepo radis, nemoj sad da odustanes //h*svb

sigpic

with experience.

Comment

Odustajem,ti si kriva za to &+I}\
                    sigpic

Comment

Vladane ti imas srecu pa mi ne chitamo to sto ti pises,inache bi se osramotio propisno &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                      sigpic
                      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg211433#msg211433 date=1291731554]
                        Odustajem,ti si kriva za to &+I}\
                        [/quote]

$%&RQa //h*svb //h*svb
                        pa sto?

CW je kriv, on je citao i uocio gresku 7&@%q mi smo te samo malo posle zezali $#^%RT $#^%RT

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=-dacha- link=topic=1649.msg211436#msg211436 date=1291731596]
                          Vladane ti imas srecu pa mi ne chitamo to sto ti pises,inache bi se osramotio propisno &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                          [/quote]
                          Dacho ja znam da vi to ne citate $#^%RT
                          Trebalo vam je samo 4 dana da vidite ono kod SImona *T_*@SR
                          [quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg211437#msg211437 date=1291731676]

$%&RQa //h*svb //h*svb
                          pa sto?

CW je kriv, on je citao i uocio gresku 7&@%q mi smo te samo malo posle zezali $#^%RT $#^%RT
                          [/quote]
                          Povrijedjen sam i razocaran //h*svb
                          sigpic

Comment

Ja uvek citam. &+I}\

Comment

E Dule kad bi svi bili kao ti,dje bi nam kraj bio &8@^J
                              sigpic

Comment

Ljudi, znate one udaraljke na Dejvis Kupu sto se dobijaju? Jel moze da se preduvaju pa da puknu?

Comment

Working...
                                X