This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

Nije mi jasno,prije je bilo da muskarac nije muskarac ako je cosav,ja postujem slike maljavih muskaraca i odjednom vam se to ne svidja $%&5qw7
    Nema mi logike,jer ovo Rogerovo nisu malje,malje imaju dva gospodina iznad &+I}\
    sigpic

Comment

Ubio si mi volju danas mici ih kumim te kapicom

Comment

Maci cu ih,to je najmanji problem,ali sam zbunjen,jer zar nije pravi muskarac maljavi muskarac,a onda kad se postuju slike maljavih muskaraca,ne svidja vam se $%&5qw7
        Znaci dolazimo do toga,da je ipak pravi muskarac onaj bez malja?
        Ili ako ih ima da ih redovno uklanja,kao Bekam &+I}\

Samo da kazem da je gospodin na drugoj slici pravi muskarac,maljav,kao od stijene odvaljen,ima preko 50 godina,a Rogera bi u zube nosio &d$7
        sigpic

Comment

Roger je primer koliko muskarac treba da bude maljav l5'%9
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

Ali on nije maljav,o tome se radi $%&5qw7
            Ovaj covjek je maljav

sigpic

Comment

Ajde ne zezaj jedno je biti maljav a drugo nositi runo na sebi

Comment

Vladane, postavi sliku nekog lika bez majice, a ne ovog, ovaj nije skinuo dzemper $#^%RT $#^%RT

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=marina link=topic=1649.msg182036#msg182036 date=1287581504]
                  Ajde ne zezaj jedno je biti maljav a drugo nositi runo na sebi
                  [/quote]
                  Dolazimo do toga da Roger nije maljav!
                  [quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg182037#msg182037 date=1287581582]
                  Vladane, postavi sliku nekog lika bez majice, a ne ovog, ovaj nije skinuo dzemper $#^%RT $#^%RT
                  [/quote]
                  Kakve su to insinuacije? (&$E#
                  Oces neku Rogerovu cosavu sliku? $#^%RT
                  sigpic

Comment

Mozes da nadjes Rogerovu cosavu sliku jedino kad je bio klinac h5g6k8

sigpic

with experience.

Comment

Nemoj tako Roger je andeo ,a andeli se vole

Comment

Hteo bih da napomenem, da lepo i privlacno nisu dva ista pojma.
                        Sto pojedini ovde mesaju.

Boki, fala ti dje culo i neculo za ove izlive dobrote i milosrdja :8-[/
                        Imacu u vidu koliko vec na sledecem turniru &d$7

Vladane, sto si mak'o slike onih maljavih macho menova?
                        Turi ih ponovo da vidim sta je to sto je zenama lepo (%fsd%&j

Comment

Kakav sledeci turnir? (%fsd%&j
                          Kladili smo se, dobila sam te i to je to ^%@7f

sigpic

with experience.

Comment

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg182043#msg182043 date=1287582445]
                              Vladane, sto si mak'o slike onih maljavih macho menova?
                              Turi ih ponovo da vidim sta je to sto je zenama lepo (%fsd%&j
                              [/quote]
                              Rekle su da je degutantno,pa necu *%@(D!RY-
                              Mada je jedna slika opet postovana $#^%RT
                              [quote author=Vladan link=topic=1649.msg182035#msg182035 date=1287581267]

[/quote]
                              Ovaj covjek bi objasnio Rogeru neke stvari &d$7
                              sigpic

Comment

Ne vidi se toplina u pogledu!

Ja jesam maljav ali nisam toliko.
                                A to valja, jel? Biti kao taj sa slike?!

Comment

Working...
                                X