X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Polako gazimo .. Da se nasteluje sve do Lokomotive pa da trupamo

Comment

• veceras je bilo prelijepo biti u pioniru samo ostaje zal sto nema pravog navijanja kako bi tek tada gazili

Comment

• ljudi jeli ko upucen zbog cega je sad potrebno izvrsiti zamjenu sezonskih i jeli to obavezno ili ce vaziti i ove

Comment

• neznam zbog cega smo licencirali samo 11 igraca za EL
          http://www.euroleague.net/competitio...asoncode=E2013
          ha ha pise predsjednik Milos Ninkovic
          Last edited by duka79; 14-10-13, 14:57.

Comment

• Sajt evrolige je kerov kurac i Milos Ninkovic jeste predsednik kluba.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• a sta je onda Covic

Comment

• Slika s predstavljanja tima ali to je to...

Prvi trening, crveno-belih u Kombank areni biće održan u utorak, a gosti iz Rusije će u Beograd doputovati u sredu u 23 sata i pred utakmicu će imati samo jednočasovni trening na dan meča.
                IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                C'E SOLO L'INTER

Comment

• http://www.redstarbelgrade.info/kosa...klu-arene.html
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Il Capitano View Post
                    Nesto mi bas tanka ta podloga.
                    It is not the violence that sets a man apart.
                    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Ma cini ti se, kod nas se ne zna za rec "fuseriti".

Nego, zna li neko koji je kapacitet odredjen za utakmicu, ako sve karte budu rasprodate koliko se ocekuje? Kontam da se ide na postavljanje rekorda.
                      Last edited by Black Mamba 24; 14-10-13, 22:47.
                      sigpic

Comment

• На сајту пише да је капацитет за спортске утакмице 22 680.

Биће пуно у то не трена сумњати.Не знам каква је ситуација са картама вечерас али сам сигуран да их сутра већ неће бити.
                        Last edited by Блок_64; 14-10-13, 23:16.

Comment

• Pa da gori sve u Areni breee! IDEMO DELIJE!
                          Iskustvo je suština,poenta,vrlina ;)
                          sigpic

Comment

• Моје карте стигле

Comment

• svi u arenu
                              http://www.youtube.com/watch?v=fK2j94ziVQM

Comment

• http://www.sportklub.info/forum/show...Zvezda-Telekom

"Lokomotiva vrlo verovatno ide u TOP 16, Ritas ima realne šanse za 4. mesto, za Laboral Kuču ne bi bilo iznenadjenje da ne prodje dalje itd."

Najuravnoteženija grupa ali i grupa bez na papiru tima koji će sigurno igrati F4 (CSKA, Real, Barsa, Oly, Fener).

Kakva šteta što su izvučeni Rusi iz 4. šešira.
                                IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X