This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Stigao vam Charles Jenkins
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Оп, оп..из неба ведра!

http://www.sportando.net/eng/europe/...s-jenkins.html

Last edited by Avramovic; 25-07-13, 12:53.

Comment

• Prezadovoljan.
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Comment

• Isto kao i onomad sa Blazicem. Ocekujem do veceras i na sajtu i na Miskovom profilu.
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Даће Бог, сад мало гледам са стране, јер нисам баш компентентан толико око кошарке.

Сви га хвале..одличан стрелац, дриблер, солидан асистент, лепа техника шута, нарочито ефикасан са полудистанце, јак као бик, почео као двојка завршио на кецу због висине, није лош ни у дефанзиви и са клипова делује јако добар..

Comment

• Bas sam pratio Jenkinsa kada je Curry imao problema sa povredom onomad i bio je odlican. Cudi me da ne moze da pronadje tim u NBA.
                Odlicno pojacanje

Comment

• Nije iz vedra neba
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Comment

• Ekipa koja igra sa najvise poena po utakmici u EL. Primacemo 100 i davati 90, bar ce biti lepe utakmice, NBA u Areni.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by DelijaHool View Post

Koji stranac ce izvisiti za kosarkasku ligu srbije...?
                        Originally posted by Casiraghi
                        Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                        Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                        Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Ma ko jos igra odbranu, samo napad.:S
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Op,op, samo bahato

Comment

• Ja mislim da Jenkins moze u NBA da bude zamjena, bar treca na poziciji pleja. Odlicno pojacanje za Zvezdu.
                              sigpic

Comment

• Mozemo da imamo Kobe-a i Rose-a spolja, necemo uraditi nista ove sezone.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X