Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odluka selektora Hrvata Igora Štimica da umesto očekivanog Vukojevića uvrsti u tim mladog Matea Kovačića, novog člana Intera, oduševila je bivšeg stratega "vatrenih" Miroslava Ćiru Blaževića.

"Vukojević je igrač, Kovačić je fudbaler. To je bitna razlika", poručio je Ćiro.
    I ludi starac se oglasio...

Radovanović, Stevanović, Šćepakadabra. Aj Bože pomozi, samo nam molitva ostaje...
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

• Po cenu da me razapnete, nije Scepovic toliko los koliko ga pljuju po netu, ali izostaviti Tadica iz tima
      Boze pomozi...

Comment

• Nadao sam se da ce promeniti ovaj sastav ali nista od toga . Aj da se nadamo da ce nam poci za rukom da damo barem jedan gol .

Comment

• Sta je tu je, hrabro i do pobede, idemo deco!

Comment

• Pored Stankele, Pantela i Dragutinović u Zagrebu...
            IO NON RUBO IL CAMPIONATO
            ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
            C'E SOLO L'INTER

Comment

• Slabo je to , jace jace
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Koga sudija Čaki prati na fb-u? Nas il' njih?
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Bitno da se himnu pevaju kao zbor Beckih decaka
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Comment

• Sto je ruzan ovaj Maksimir jebem ti krv.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Da ova Prva nije sposobna da ima normalnog komentatora, to mi nikako nije jasno.
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                          Da ova Prva nije sposobna da ima normalnog komentatora, to mi nikako nije jasno.
                          ni RTRS nije mnogo bolji

Comment

• Pomozi Boze.
                            Originally posted by Brajkula
                            Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Marijan prenosi na FACE TV

Samo zbog njega gledam ovaj meč

Comment

• Originally posted by edohz View Post
                                Marijan prenosi na FACE TV

Samo zbog njega gledam ovaj meč
                                Hvala na informaciji braticu, imam taj kanal
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X