X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Edit: izvinjavam se...hvala i fiksnom

tt
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Normalno kad sam tamo i lupam glavu

nije smo da se napravi tim za AO, mora da se razmislja i za sledecu nedelju, kad je DC, samo zene igraju
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Da, to da znate...bice nedelja kada samo zene igraju
        A i obrnuto..pa ako vam u timu dominiraju zene...eto novog problema

tt
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Zene ne mogu da dominiraju u timu nikako, ali treba imati makar neku za nedelju posle AO

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by shminka View Post
            Misliš, žao ti je što je Federer osvojio AO

Ne, zao mi je sto madrid nije igrao na Federera. Ali objektivno je bilo tipovati Nadal uz to madrid navija za njega.

Comment

• A koliko izmena imas? Jel idu svake nedelje?
              sloboda ili ništa

Comment

• Ako je Nadal zdrav,preveliki rizik sa ovakvim zrebom koji je dobio ,igrati bez njega,al kako god,ja bar nemam problem sa zenama

Mada mi je ovaj njegov zreb napravio problem,ne veliki, al jeste

@Mark
                Smes 3 trejda pre pocetka svake nedelje,imas ih ukupno 72 za celu godinu ali ako menjas svake nedelje po tri,neces imati za celu sezonu
                Last edited by 61563; 11-01-18, 10:47.

Comment

• Originally posted by mark it zer0 View Post
                  A koliko izmena imas? Jel idu svake nedelje?
                  Imas ukupno 72 izmene, igra se 37 nedelja, a najvise mozes da iskoristis 3 izmene nedeljno

sigpic

with experience.

Comment

• Zahvaljujem. Za sada su sigurni Svitolina i Nadal, ne vidim kako da ne dodju do finala
                    sloboda ili ništa

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                      Zene ne mogu da dominiraju u timu nikako, ali treba imati makar neku za nedelju posle AO [emoji3]
                      Mislis ne mogu kod tebe, a pitaj wanderera, ako igra

Opet svake nedelje, pred turnir(e), mogu tri kupoprodaje da se izvrse, ali imate odredjen broj tih kupoprodaja...ukupno 72 u sezoni, znaci ne pokriva vam svaku nedelju, dakle mora da se razmislja dugorocno.

tt
                      sigpic

Comment

• Originally posted by mark it zer0 View Post
                        Zahvaljujem. Za sada su sigurni Svitolina i Nadal, ne vidim kako da ne dodju do finala
                        I da znas ovog kog stavis prvog na vrh, ti je kapiten tima ,samo za razliku od fudbal fantazija donosi 50% vise a ne duplo,a tri zamenika ova tri igraca/igracice koje stavis ispod kapitena ,po 20 % vise od ostalih

Comment

• Da, da, to sam skontao, koji vam je odnos muskarci/zene? prvi put igram, ne mogu da se snadjem, stavio bih 77 igraca
                          sloboda ili ništa

Comment

• U timu 5/3, a ukupno 11/5

ma taman se odlucim za nekog i onda shvatim da mi zreb nikako ne odgovara
                            ali trenutno sam napravila tim, videcu da li ce ostati do pocetka ili cu ponovo nesto menjati

sigpic

with experience.

Comment

• Ma treba biti 50/50 jer u DC i Fed Cup sedmicama ako nemaš žena odnosno muškaraca...možeš se slikati

Comment

• Mozda posle ubacim jos neku zenu, ali za slem su mi muskarci pouzdaniji

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X