No announcement yet.

Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Neverovatna 2 dana turnira u suicideu.

@olja

Pera vec 2. turnir zakopava ljude i pobedama i porazima.
    Last edited by colchonero; 09-05-17, 14:42.

Comment

• Zato i likuje, pusti je.. za nju neki špajz ako imaš

Ma kakv Per, crni Karenjo, videla sam ništa nije igrao
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by madrid View Post
        Neverovatna 2 dana turnira u suicideu.

@olja

Pera vec 2. turnir zakopava ljude i pobedama i porazima.
        Da, do turnira je, nije do vas.

Ovi što ispadaju redovno u 1-2 kolu su već navikli. Konkurencija je toliko jaka da Bojana vuče najbolje poteze.

Comment

• Weak era, strong era ali ja sam uvek u top 5

Sent from my D5803 using Tapatalk
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Weak era, strong era ali ja sam uvek u top 5

Sent from my D5803 using Tapatalk
            Bojana što me zacrvene na tabeli kada još Verdasko nije ni igrao ? Ili sam ja nešto propustila ?
            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
            Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
            "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Pa zato sto je Bautista ispao.

Comment

• Originally posted by madrid View Post
                Pa zato sto je Bautista ispao.
                Da , a ja skontala da je predao, pa se ponadala za Verdaska.
                Nisam u toku danas uopšte
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• JWT se povukao, Ferrer prosao dalje, ako zelite da menjate nesto, ali 3 meca su vec pocela

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Tacno cu da poludim, hocu da igram na Endija, jer smatram da Nisikori moze protiv Novaka ukoliko dodje do tog meca, ali me je Bojana vec jednom nadmudrila sa Nisikorijem i sad maltene "branim tiket" kao na kladionici tako sto igram na Keija, a to ne mogu nikako da progutam. Mozda dodje do promene.

Comment

• hahahaha
                      pa igraj na Endija, ako mislis da Kei ima sanse protiv Djokovica

sigpic

with experience.

Comment

• Nisam ga gledao kao ni u Majamiju to mi je najveci problem.Nepoznanica mi je.

Comment

• Standardni Kei, ali sa njim nikad ne znas kad ce da se saplete na vazduh i da se povredi

sigpic

with experience.

Comment

• Nishikori osvaja cuvaj ga za finale

Comment

• Hrabri pikovi na Novaka protiv prekaljenog Felija
                              1. Andrey Rublev
                              2. Thanasi Kokkinakis
                              3. Alexander Zverev
                              4. Ernesto Escobedo

Renesansa tenisa u 2016 godini.

Comment

• Zasto ti jos nisi tipovao?