No announcement yet.

Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako je dobro kada živiš i u bukvalnom mraku i neznanju (zbog nevremena)... pa pojma nemaš šta se dešava.... nesposobni teniseri...
    Za sve je kriv Čilić!
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• kad sam videla da je Ferer pukao, ti si mi pala napamet
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• verujem, kada sam se juče pravila važna, tako mi sada i treba
        što je najgore.. pošto nisam htela da igram na Čilića... on ne postoji više za mene naročito posle ovog danas ... onoliko sam merkala Južnog, Foninija i njihove protivnike.. a kod Ferera ni sekund razmišljanja (nisam ni znala s kim igra )... a kako to ne umanjuje njegovu nesposobnost, taman po vodi igrao... brišem i njega... mada mogu da brišem koga hoću, neću ja nikuda.. kad numem.. zato se nikada i ne kladim...šmrc, šmrc, kmeu, kmeu...
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Sledeci put prepisi
          Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• od koga da prepišem?

a jel mogu da dobijem ekstra poene pošto sam rekla da Južni ispada?
            sigpic

Comment

• ne mozes, posto smo svi to znali, osim tvog parntera i jos njih par koji su igrali na Mishu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Niste znali, jer sam ja jedina napisala da ispada.

Peeeecooo, pa rekla sam da Južni ispada.... čitaš li ti šta ja pišem? Ja retko pišem prognoze.
                Doduše napisala sma i za Foninija, ali tu me protivnikov njegov izdao, jedan set ipak nije dovoljno za pobedu.
                sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                  Niste znali, jer sam ja jedina napisala da ispada.

Peeeecooo, pa rekla sam da Južni ispada.... čitaš li ti šta ja pišem? Ja retko pišem prognoze.
                  Doduše napisala sma i za Foninija, ali tu me protivnikov njegov izdao, jedan set ipak nije dovoljno za pobedu.
                  Dje zapelo. Cemu tenzija
                  Blentava igrica
                  sigpic

Comment

• ma nema tenzije.. al nisamo morali baš istog dana da ispadnemo
                    sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                      ma nema tenzije.. al nisamo morali baš istog dana da ispadnemo
                      Zajedno u radosti i propasti.
                      Dosadna je ova blentava igrica, ali stvarno
                      sigpic

Comment

• Očekivano Olja ispada nakon što je odlučila da ne prepisuje

Comment

• ja msl da sam ja i tu negde krivac

Comment

• peci dosadna igrica, sto nije ni cudo, vise se ne igra sa nama nego sto se igra

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                              Očekivano Olja ispada nakon što je odlučila da ne prepisuje

Originally posted by miloolja View Post
                              e neću da igram na Čilića..........
                              Dayman (a-a-ah...)
                              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                              Champion of the sun (a-a-ah...)
                              You're a master of karate and friendship
                              For everyone

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                                peci dosadna igrica, sto nije ni cudo, vise se ne igra sa nama nego sto se igra
                                To sto jos uvek igram je jer nisam partibrejker.
                                Postavljeni su standardi po kojima ako igras na najveceg favorita dobijas etiketu prepisivaca, ako rizikujes onda si dunster.
                                Ja cu radije biti dunster, a da je dosadna, dosadna je.
                                Spoiler
                                takodje i blentava
                                Last edited by pecaros; 25-06-14, 20:50.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X