No announcement yet.

Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Zavrsena prva tabela sa rezultatima nakon RG.

Dublovi ce biti ovih dana gotovi.
    It is not the violence that sets a man apart.
    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• sto se tice dublova, ja sam svoj deo odradila

ali shminka i ja i dalje vodimo, to je sigurno
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Aauuu pa ko je to prvi?Moj timski kolega,moracu da prepisujem cesce od njega ja sam ocaj zivi.
        Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Kako me vuče ovaj mali što ga volim, ali nije video travu dve godine do Kvinsa gde je ispao odmah.
          Mada mu i 237. protivnik nije ništa bolji. Al niko na malog nije igrao ... hm... niko neće who dares wins?
          Last edited by miloolja; 22-06-14, 21:32.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ako mislis na Thiema, tu je bas sve moguce, ovaj Saville je prosao kvalifikacije

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Pa logično da je prošao kvalifikacije (Olja ) al stvarno šteta ako mali ne prođe (mada je i AUS isto godište), no trava mu nije neka ljubav.
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• I to ne umanjuje činjenicu da niko nema palle

EDIT: nemam ni ja
                Last edited by miloolja; 23-06-14, 01:11.
                sigpic

Comment

• Stavio sam Isnera kao zamjenu a ne Manarina. Pa da se to ispravi tamo u tabeli.

Comment

• Zar već?

Ne leži mi trava

Comment

• Ubili me ispiti, nista pratio nisam i opet ispo rano, jebiga nema se vremena da se prati. Cak ni Roleta danas nisam gledao
                      sigpic
                      "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                      AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• ponovo si pogodio #formulu

sigpic

with experience.

Comment

• Da nije aki malo ranije ranije zavrsio takmicenje ?

Spoiler
                          po stoti put

Comment

• Ma ni gledo nisam kako treba, konto da prepisem, al bilo mi mrsko, vidio Karlovica, nece on daleko, hajd odservirat ce 200 aseiva i proce dalje, taman dok ja dodjem sebi od ispita da malo upratim, ovako sam ispo, tacno kad je pritisak malo opao
                            sigpic
                            "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                            AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Originally posted by earthSRB View Post
                              Zar već?

Ne leži mi trava

Eeeeeeeeee htela i ja da stavim Falju, ipak je došao do finala Halea, a onda vidim igra sa Pavićem, koji je igrao kvalifikacije sve u tri seta, sem jednog koji mu je predao protivnik u trećem (ne sećam se ko).... dovoljno za odustajanje... (to se ja sad pravim važna zbog dobre procene... dok nisam još počela kosu da čupam )
                              sigpic

Comment

• Ni ja nisam bila daleko da stavim Falju, ali sam ipak odustala
                                doduse nisam toliki profesionalac kao olja, ja sam to na cist osecaj

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X