X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nista matori, igrao sam singl.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mene danas samo Senegal za 146,27 sa eura.I to nisam ni pomisljao da ga igram,al T-Mac ga postavi i ja rekoh dobit ce...
      Evo tiketa:
      Litvanija 1,
      Nemjacka gg3+,
      Senegal 1,
      Kipar 1,
      Italija 3+,
      Hrvatska 0-2,
      Bugarska 0-2,
      Juzna Afrika 1.
      Danas na jos 4 tiketa samo Senegal ili CG.Katastrofa...
      Last edited by Fedex ba; 11-08-11, 00:01.

Comment

• Izvini bajka jbg i mene su samo iskarali na jednom tiketu...
        Sto je najgore prosao sam sve golove sem CG.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ne mogu da verujem, kakva nedelja

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Izvini bajka jbg i mene su samo iskarali na jednom tiketu...
            Sto je najgore prosao sam sve golove sem CG.
            Ma,nema veze bre...I ja sam danas sve golove pogodio i samo ne CG.

Comment

• Sutra ce nadam se Phenom naci neku ludoriju, a ja cu probati da iscupam neki fin dubl kao za prethodna 2 dana.
              Dace Bog da me iscupa Honduras nocas.
              sigpic

Comment

• Bice valjda sutra,treba da mi javi ovaj.

Pricao sam danas na utakmici sa jednim likom,on i moj trener igraju neki sistem 2-2/3....tako nesto...mlate pare.U proseku su za nedelju dana dobri 120-150 eura...

Mario Kempes:"Real Madrid can beat Barcelona, but they can never play as good as Barcelona."

Comment

• Ajd kad provalis o cemu se radi prosvetli i nas.
                  sigpic

Comment

• Evo bas sad radim na tome.

Mario Kempes:"Real Madrid can beat Barcelona, but they can never play as good as Barcelona."

Comment

• Ajmo Honduras, meti ga u pm...
                      sigpic

Comment

• Tako je Honduras bre, ajmo sad izdrzite jos pola cuke.

EDIT: Carlo Costly i Indigo, fala vam ko braci! Jest' da sam i dalje u minusu, al' posle ovoga je to sica. Sutra u nove pobede, na sta god naletite, postavljajte!
                        sigpic

Comment

• Jbg, treci post zaredom, al' ovde bar ima kvalitetne diskusije i bez obzira na to.

Elem, jeste gledali sta za danas? Sad cu ja da pogledam kvote za tenis i ako ima slucajno nesto od fudbala...
                          sigpic

Comment

• Od fudbala nema nista, jedino tenis da nesto sastavimo....
                            There's something wrong with me chemically
                            Something wrong with me inherently
                            The wrong mix in the wrong genes
                            I reached the wrong ends by the wrong means
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands
                            With the wrong theory for the wrong man
                            The wrong lies, on the wrong vibes
                            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Sad cu da skontam ima li materijala za neki kvalitetan dubl, ako nema zveknemo nas 4-5 po jedan par i odigramo zajednicki tiket. Hocete tako?
                              sigpic

Comment

• Berdych T. - Karlovic I. 1H (2.05)
                                Stosur S. - Li Na 1bez H (1.7)
                                po meni 8/10

Comment

Working...
                                X