Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Tipasarevic je kod nas 1,75 i meni je kapiten dana...na dva od tri listica sam ga igrao

Berdych je over najbolji izbor ipak,ali 1 ne bih preporucio
    Last edited by AK47; 11-08-11, 16:58.
    Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Ja igrao ona 2 dubla i jedan tiket MLB-a, postovacu ga kasnije.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Onaj na kojem nesto ocekujem od cetvrtka do nedjelje :

Ajax 1
        Federer 1
        Djokovic 1
        Dinamo ZG 1
        Lyon 1
        Celtic 1
        Liverpool 1
        Chelsea x2

Kvota 6.17 , veci ulog

Danasnji odigran bezveze :

Gulbis 2
        Tipsarevic 1
        Monfils 1
        Gasquet 1
        Wawrinka 1
        Berdych 1

Kvota 18 , manji ulog .
        https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Prosao sam MLB!

NY Mets - San Diego Padres 2 @ 2.05
          Tampa Bay Rays - KC Royals 1 @ 1.55
          Cincinnati Reds - Colorado Rockies 1 @ 1.70

Jos cekam Zvonarevu, uplaceno 300 kinti!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Cestitam Mekinja

Mene ce moja Anci u crno zavit
            TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

• Dok Vera ne svrsi nemoj nista da mi cestitas.

A, ovaj konj Wawrinka ce od gotovog napraviti veresiju.
              sigpic

Comment

• Ovaj Wawrinka je lud...Imao je dvije brejk lopte,zavrsio se poen,trebao je da ga dobije i Anderson je trazio celendz i bio je aut.A vec su sjeli na klupu.
                Sada treci set.Ocekujem da Wawrinka dobije...
                Evo brejka na pocetku treceg za wawrinku,ajde wawri

Comment

• Teraj se Zvonareva u 3 picke materine...
                  sigpic

Comment

• Jel proso Lazio H1?Odigrao sam samo keca,sisa otkucala H1,a nemam listu da proverim
                    sigpic
                    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Jeste sreco moja
                      TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

• Usran sam jbt

I mislio sam da jeste,jer ne moze da im daju vise od jednog gola,ali cisto da proverim...
                        sigpic
                        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Prosao Lacio, nadam se da ste me ispratili. ;)

A, Zvonareva ce me oterati u bolnicu.
                          sigpic

Comment

• T-Mac , jel se meni ucinilo ili je ona vodila 4-0 u drugom setu ? :S

Vidim i sad ima 6-5 i servis , ali je 15-40 ..
                            https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Ja sam video da je bilo 4-1 i servis... Evo slepica izgubila gem kad je servirala za mec.
                              I sad ce da izgubi TB sa 7-0/7-1
                              sigpic

Comment

• Nikad vise zene na tiket, nikad!!!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X