Fish 1
    Ferrer 1
    Wozniacki 1
    Serena 1
    Murray 1

Kvota 5. 65
    Dale, super tiket, prepisah ga na keca

Comment

• Ja Odense - Villareal nisam smeo igrati ,svasta moze doci ali ja bi pre igrao 0-2 nego 3+ , to ce biti zatvoren fudbal , znaci pre 0-2 nego 3+
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Odenze je odlicna ekipa, no kasnije cu fudbal igrati
        Na Wozniacki i Ferrera sam stavio tac rez po 2:0

Comment

• Nadal i Djokovic danas minus gemovi,za sve pare !

Comment

• bravo fish pokidao imam ga na 2 tiketa ;)
            It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Al' je pocelo veselo... Feli se raspada potpuno.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• grbalj vodi 1:0 poluvreme
                Last edited by prskaj; 17-08-11, 17:01.
                It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Sta je sa ovim Lopezom ,ne mogu da verujem da ne moze da brejkne raspalog Kolsajbera ,a ovaj njega dva puta u jednom setu,strasno ...

Comment

• Lupio sam danas sa 1e, cisto da ispratim.

Bajern - Cirih 1-1
                    Makabi - Genk X-1
                    Dinamo Z. - Malmo Xpp
                    Odenze - Viljareal 2
                    Wisla - Apoel 2-3
                    Lester - Bristol 1
                    Milavol - Piterboro 1
                    sigpic

Comment

• Ni jednu brejk loptu nije imao Lopez ,pa ovo je neverovatno,decko se raspada ...

Comment

• Idi Feliciano u kurac!
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• A ja se isto razmisljam da ga javno opsujem ... Imao sam dobar tiket , Fish uzeo , Karlovic polako okrece ali mora neko uprskati i to lik cije ime u prevodu znaci srecko
                          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-1961184-904

Comment

• Grbalj pobijedio 1-0,kao sto sam i ocekivao ;)
                              Buducnost povede protiv Zete 1-0 u 20.minutu.Imam ih 3+

Comment

• Prolazi li ovo, sta mislite?

*Vaslui - Sparta X2*
                                *Samrok - Partizan 2*
                                *PAOK- Karpati 1
                                *Tun - Stouk 0-2 *

Fedex ba bravo

Comment

Working...
                                X