Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Neath poveo! Tako je stare Velsanske barabe!

Hahahahahahahaaa... tek sto napisah,a ono vec 2:0

EDIT: Kolega VIP da li ste vi odigrali onaj 1 na Utreht?
    Last edited by Branislav; 14-08-11, 14:48.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

• Kolega VIP jesam. I evo sad bas uzivam, 2:0 laganica gube.

Comment

• 3:1 poluvreme, taman jos jedan u drugom i dovidjenja prijatno, pa da gledamo sta je Manchester radio tokom leta.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Bledi View Post
          Kolega VIP jesam. I evo sad bas uzivam, 2:0 laganica gube.
          Da vidim. Smanjili su na 2:1 ali mislim da je malo vremena da to preokrenu u svoju korist. Sve je to fudbalska banda!

EDIT: Mac ja se nadam da je Neath zavrsio, a raspitao sam se malo o Man. Utd. i svi misle da je pobeda sigurna. Kazu mi da su pocepali City pre neki dan i da su dobro uigrani.

@ Bledi
          Covece Utreht izjednacio na 2:2
          Last edited by Branislav; 14-08-11, 15:18.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• Btw, Zenit gubi, kvota 1.15. Neverovatni su majku im jebem, neverovatni...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Zenit

Fala Bogu, pa sam i ja jednom izbeg'o iznenadjenje

Comment

• Jos 2 para

Comment

• Mrtvi Utreht. Koji su to smotaci, Tun vec 2:0 vodi, Kardif isto, Neath 3:1, samo oni nesposobnjakovici.
                  1,50 kvota. Definitivno se vracam kvotama 2 do 2,5.

Comment

• Ja ne znam sta izmisljam u poslednje vrijeme, odigrao sam Celzi 2-3.
                    sigpic

Comment

• Bane, ovo mora biti nas dan, Man vodi, Neath zavrsava...
                      sigpic

Comment

• Al' je glup ovaj De Gea jebem ga u usta ga jebem!
                        sigpic

Comment

• Pucam"postene"nemce... Jbt ovo je za zatvor sta oni rade,ovo vama najzanimljivilja liga?
                          Last edited by Vule_89; 14-08-11, 17:23.

Comment

• Sto mi je poznat ovaj rezultat 1:1...
                            sigpic

Comment

• Mura gubi
                              sigpic
                              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• O hvala Bogu, utera ga Manchester...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X