This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by manda View Post
    Ima li neko pametan da mi kaze,jer ja nisam,sta je bolje?
    Turska-Estonija 1 1,35 ili
    Rusija-Srbija 1 1,33
    Sta je sigurnije?
    Mislim da su Turci sigurniji ovde.
    sigpic

Comment

• I ja mislim.

Del Porto 1
      Spanija(SP do 20) 1
      Brazil(SP do 20) 1
      Turska 1
      KVota: 3
      sigpic
      Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Originally posted by manda View Post
        Ima li neko pametan da mi kaze,jer ja nisam,sta je bolje?
        Turska-Estonija 1 1,35 ili
        Rusija-Srbija 1 1,33
        Sta je sigurnije?
        gde si nasao kvotu na rusiju 1.33 ?
        It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Mislio sam 1X xD
          sigpic
          Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Eve ga....Honduras - Venezuela 1 @ 2.3
            Razlog: Venecuela igra sa B timom na toj nekoj mini turneji a ovi su Fudbalski fanatici pa ce verovatno zeleti da ih satru kod kuce....
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Nista, od mene za danas sto se tice tenisa dubl:

Almagro - Stakhovsky 1 @ 1.55
              Berdych - Dolgopolov 1 @ 1.45

Kvota: 2.25

Jos cekam Phenom-a da vidim sta ima za danas, ako nista ide Wozniak u singlu.

EDIT: Indigo, ti nesto nasao ili...? Mislim na Venecuelu!
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• South Africa - Burkina Faso 1 @ 1.70!
                Russia - Serbia 0-2 @ 1.65
                Albania - Montenegro 0-2@ 1.60
                Germany - Brasil 3+ @ 1.75

Mislim da bi ovo valjalo vezati i odigrati ili ako nista 2 dubla!
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ne znam da l' ja da postavljam tiket, jos razmisljam sta da odigram, ali prijateljske vise nikad u zivotu, to je propast.

Comment

• Kolike su sanse da se Montreal uopste igra danas?
                    sigpic

Comment

• Male sanse, prognoza kaze da ce ceo dan kisa

Comment

• Sad sam gledao prognozu, izgleda da ce se igrati ako nista bar 2-3 sata jer ce se vreme menjati cesto. Nista, mislim da bi bilo pametnije preskociti danasnji dan, posebno zbog tih prekida jer znamo svi koliko pauze menjaju tokove meceva.
                        Jos cu razmisliti kako da uklopim ovaj fudbal.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Kolike su sanse da se Montreal uopste igra danas?
                          Veoma male...
                          Evo od mene jedan tiket:
                          Juzna Afrika 1 1,65
                          Poljska 1 1,60
                          Crna Gora 0-2 1,65
                          Norveska 0-2 1,55
                          Skotska 0-2 1,60
                          Hrvatska 0-2 1,60
                          Austrija 1x 1,33

Comment

• Ajde ljudi nesto da iskombinujemo do 3 sata! Sta mislite da je najpametnije?
                            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Ajde ljudi nesto da iskombinujemo do 3 sata! Sta mislite da je najpametnije?
                              Evo ti dvije sigurice od mene:
                              Juzna Afrika 1,Crna Gora 0-2 ;)
                              Kad ce phenom doci?Ja cekam njega,pa da idem da uplatim

Comment

• Delporto to je najbolje kod mene je Super tio je 1,4
                                Toliko od mene xD
                                sigpic

Comment

Working...
                                X