This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Ako John prodje u minusu sam 1500, a ako ovaj preda onda sam oko 3...
    Nista nego srecno, mada John ovo ladno uzima..

Comment

• Nije predao, al' evo kise.

Danasnji dan i kladionica...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nece predati Bagdatis verovatno

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Nije predao, al' evo kise.

Danasnji dan i kladionica...
          Bice bolje jos koliko sutra, mislim danas. Moracu i ja da se oprobam u fudbalu tj. da igram ono sto mi kolega napise!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• Ja sad nekako razmisljam da preskocim celu ovu nedelju posto je lose krenula, izgleda da je ovo ukleta nedelja

Comment

• Evo za sutra + 2-3 tenisa , na veci ulog sta cu igrati

348 20/Španjolska-J.Koreja 10.08. 23:55 1 1.25

2 349 20/Brazil-S.Arabija 10.08. 23:55 1 1.30

3 323 Turska-Estonija 10.08. 20:30 1 1.25
              https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Tenis za sutra je bas kocka,neki igraju duple meceve i stvarno je jeben program,ali ja cu odigrati na Dolgopolova,Gulbisa i Karlovica,pa sta Bog da
                sigpic
                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Teniseri, danas bi valjalo probati Stosur - Wozniak 2...
                  Sam igra ocajno od povratka na hard, juce jedva u 3 seta dobila onu Japanku... Wozniak igra kuci, osvojila challenger cini mi se prosle nedelje i razvalila Peer juce sa 6-1 6-0. I jos jedan dodatak H2H od 3:1 za Kanadjanku.

Kvota je oko 2.50.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• T-Mac a da mi Predjemo ovde cisto da bi izbegli ovu ukletu temu
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Neka, treba skinuti jebeno prokletstvo, tako da svi danas tikete ovde!
                      sigpic

Comment

• Koliko je siguran Almagro u procentima otprilike?
                        sigpic

Comment

• Onaj lik sto mi je rekao juce za Hull, mi kaze da igram MLB.... LA Dodgers - Philadelphia 2 @1.5
                          NE pratim to pa nisam siguran dal da odigram, kaze navodno da su ovi Dodgersi u raspadu...

Edit: Poruka od juce, ne mogu da verujem da nisam ni pogledao, inace Philadelphia dobila 2-1
                          Ustrojicu se majke mi
                          Last edited by Indigo; 10-08-11, 12:04.
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands

Comment

• Ima li neko pametan da mi kaze,jer ja nisam,sta je bolje?
                            Turska-Estonija 1 1,35 ili
                            Rusija-Srbija 1 1,33
                            Sta je sigurnije?
                            sigpic
                            Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                              Onaj lik sto mi je rekao juce za Hull, mi kaze da igram MLB.... LA Dodgers - Philadelphia 2 @1.5
                              NE pratim to pa nisam siguran dal da odigram, kaze navodno da su ovi Dodgersi u raspadu...

Jesu u raspadu i jeste Philadelphia apsolutni favorit, ali MLB je nemoguce predvideti + raspad u MLB-u ne znaci i raspad tipa KK Zvezda.

Indigo, Almagro?
                              sigpic

Comment

• Pa to i danas igraju Dodgersi koji je ovo .!. ili se meni pricinjava

Almagro nikad nije igrao sa ovim sabanom, a i ne voli beton nesto posebno mada mislim da cu igrati na njega samo zbog kvote, nije los Staky ali opet trebao bi Nicolas da pobedi....
                                It was the wrong plan
                                In the wrong hands

Comment

Working...
                                X