X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• A i to ponekada zajebe,kada je utakmica vec gotova,trener vadi prvi tim

Comment

• Ajde Phenom, hocu da idem do kladionice, pocece mi Montreal.

P.S. Ljudi, recite ako imate sta za danas, sad cu ja malo da pregledam tenis, pa postavljam.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Ajde Phenom, hocu da idem do kladionice, pocece mi Montreal.

P.S. Ljudi, recite ako imate sta za danas, sad cu ja malo da pregledam tenis, pa postavljam.
        Srbija-Hrvatska h1 bolji smo od njih

Comment

• Da je prvenstvo letele bi dve crvene sigurno, ovako pripremne utakmice, sve je moguce...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
            A i to ponekada zajebe,kada je utakica vec gotova.trener vadi prvi tim
            Ma slazem se. Vec sam rekao da se sve namesta i da nista nije sigurno ali ja sam izasao u plusu za sezonu 2010/2011.
            Ako se recimo danas igra 12 tekmi u NBA uvek mozes pronaci jednu (ako ozbiljno pratis ligu) na koju ces tipovati O/U i koja ce proci. Ne moras se kladiti svakoga dana i po svaku cenu. Kladim se samo onda kada imam "siguran" par.
            Ako mi danas izbace, recimo, samo 2 para, npr. NYK-Dallas i Phoenix-Boston necu se uopste kladiti.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

• Ja nista ne igram dok ne pocnu Englezi
              sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Penneta - Kirilenko 2 @ 1.85
                Hradecka - Martic 2 @ 1.95

To je to za sada, bice malo kasnije i Montreal.
                sigpic

Comment

• Kod nas u BIH je kvota na tu Martic sada 1,7,a bila juce 2
                  Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Koliko sam procitao ova Hradecka je extra agresivna igracica, ali u zadnje vreme igra ocajno, a znamo sta takvi igraci rade sami sebi kad su van forme.
                    sigpic

Comment

• Evo moj tiket:
                      Burnley - Burton 1
                      Livingston - Stirling 1
                      Troicki - Yani 1
                      Tipsa - Falla 1
                      Ivanovic - Zhang 1
                      Kvota: 3.2 Ulog.: 2 crljene

A drugi tu sam budalastine lupao:
                      Forfar- Morton 2
                      Dumbarton 3+
                      Barnsley 1
                      Guingamp 1
                      Clijsters 1
                      Gasquet1
                      Youzny +
                      Verdasco 1
                      Kvota:37 ulog: 150
                      Nema se novaca vise...
                      There's something wrong with me chemically
                      Something wrong with me inherently
                      The wrong mix in the wrong genes
                      I reached the wrong ends by the wrong means
                      It was the wrong plan
                      In the wrong hands
                      With the wrong theory for the wrong man
                      The wrong lies, on the wrong vibes
                      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ako si se tako informisao,onda dobro

Samo pazi na taj par Kirilenko-Pennetta,igraju stalno zajedno parove i takvi mecevi znaju biti vise nego cudni...
                        Last edited by AK47; 09-08-11, 15:13.

#the return

Comment

• Dubl:

Isner - Baghdatis @ 1.45
                          Gasquet - Mayer @ 1.40

Kvota: nesto preko 2
                          sigpic

Comment

• Phenom prespavao danas...

#the return

Comment

• Ajde Phenom, ako se ne pojavis do 5, neces vise ni moci da udjes na forum.

Elem, jos jedan za razonodu...

Russell - Montanes 1
                              Kohli - Stakhovsky 1
                              Murray - Anderson 19+
                              Chela - Pospisil 1
                              Lopez - Stepanek 1
                              Del Potro - Cilic 21+

Na onaj sa zenama sam jos dodao Janka i Simon-a.
                              sigpic

Comment

• Sjebace vas Janko osecam
                                Inace ja se retko kladim,ali kad budu pocele ove lige ja cu da odigram koju mozda se i posreci
                                Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Working...
                                X