X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Probaj ovo

http://www.rojadirecta.me/goto/www.j...1.blogspot.com
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

New Orleans Pelicans vs Houston Rockets

box score

Spoiler

Highlights

Spoiler

Oklahoma City Thunder vs Fenerbache Ulker

box score

Spoiler

Highlights

Spoiler

Chicago Bulls vs Indiana Pacers

box score

Spoiler

Highlights

Spoiler

Golden State Warriors vs Los Angeles Lakers

box score

Spoiler

Highlights

Spoiler
      Originally posted by Brajkula
      Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Ko je ovaj Xavier Henry, covek utpao Ratnicima 29 poena

Comment

Originally posted by AleksaVP View Post
          Ko je ovaj Xavier Henry, covek utpao Ratnicima 29 poena
          Covek je bio izabran u lutriji, ne znam sto nije nasao svoje mesto pod suncem. Ako nista ima strasne fizikalije i dobar je u odbrani.
          Mogao bi da bude veoma koristan u Lakersima...

Comment

Kobe Bryant can lead LA Lakers to NBA title this season, says Vlade Divac

Daj malo i nama, Vlade.

Dobar je Xavier, ali mi nije delovao kao poenter u Hornetsima. Apsolutno nista ne uzimam kao validno iz nase predsezone.
            Veceras bi trebali da vidimo i Gasola i Nasha.

Comment

Originally posted by p4p1 View Post
              Kobe Bryant can lead LA Lakers to NBA title this season, says Vlade Divac

Daj malo i nama, Vlade.

Dobar je Xavier, ali mi nije delovao kao poenter u Hornetsima. Apsolutno nista ne uzimam kao validno iz nase predsezone.
              Veceras bi trebali da vidimo i Gasola i Nasha.
              Jel ima sanse, da Kobe igra u predsezoni

Comment

Philadelphia 76ers vs Bilbao Basket

box score

Spoiler

highlights

Spoiler

Denver Nuggets vs Los Angeles Lakers

box score

Spoiler

highlights

Spoiler

Brajkula, 2014. N.E

Comment

#thereturnpart2

http://www.feed2all.eu/watch/213011/...grizzlies.html

Ako neko naleti na bolji stream neka postavi.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

pa da li je realno da pekovivc ne moze pomjeriti hajnsa...covjek je fenomen...198cm i lagano igra laznog centra, pozicija za koju mislim da samo on moze na svijetu odigrati

Comment

Lasme to doktorirao u Partizanu. Sa njim bi otisli na F4 EL ove godine

Comment

Kako smaraju sudije jebote, 300 faulova u drugoj cetvrtini, kao da gledam ne znam sta. Idite u kurac, predsezona je, koga boli kurac da gleda bacanja, pusti timove da igraju.
                        sigpic

Comment

Nema sta, Derrick se definitivno vratio nazad. Jos samo da skine rdju sa sebe, to ce vec doci preko utakmica, ali fizicki je besprekoran, kao i mentalno.

EDIT: Antic pripalio 6 trojki za 15 minuta
                          sigpic

Comment

a brat komentator je iznanadjen 'with teodosic's playmaking skills' 'he can pass the ball as good as he can shoot' covjek otkriva ameriku...

Comment

Teo se igrao sa decom.:S
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Originally posted by D-Wade View Post
                                Teo se igrao sa decom.:S
                                Ma nema mu ravnog na poziciji 1 u svetu

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Working...
                                X