Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• tako jeeeeeeeeeee, ajmo hocu 5 mec
    Atletico Madrid, KK Partizan, Boston Celtics

Ako te privuce lepotom i zbuni inteligencijom, na pravom si putu da izgubis glavu

Comment

• Idemo!! Omoguci nam festu veceras
      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Viktor će biti naš Hari Poter, uspeo je da se izbori sa celim svetom i izađe kao pobednik. Predlažem Holivudu da napravi film o njemu jer je to zaslužio jer Viktor supermen koji dolazi iz Srbije.
        Boca surovo dominira
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Ajde sada hold, drzi taj servis

Ako te privuce lepotom i zbuni inteligencijom, na pravom si putu da izgubis glavu

Comment

• Bez zajebavanja molicu, oslovljavajte ga iskljucivo sa selektor, ono gospodin ne morate ako necete

sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post

Boca surovo dominira
              Da je vise ovakvih,tenis bi mi bio mnogo zanimljiviji...ma sta tenis,zivot.

Comment

• A sta masi majer, pa citav teren prazan aaaaaa

Comment

• Ne vjerujem, ne vjerujem

Comment

• Pa sta radi ovaj Mayer
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• Ne deluje vise toliko lose, skoro pa su jednaki zadnjih 40 minuta, ali problem ce biti glava

sigpic

Comment

• Prvi put sam cuo za ovog Laksonena ali lik je dobio oba meca protiv favorizovanih Darcisa i Bemelmansa,svaka cast za njega.
                        Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Svaki servis gem dupla greska, pa ubaci pa makar 20 na sat isla ta loptica

Comment

• Konacno spasena brejk lopta, ovo bi moglo da pomogne. Sudeci po statistici, Souza nije imao viner u cetvrtom setu

Laksonen uopste nije los dvoranski igrac, samo ovo nisam ocekivao

sigpic

Comment

• Bossel veze nema.
                              Originally posted by Casiraghi
                              Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                              Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                              Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Souza poravnava na 3-3 ali trenutno je Leo bolji

sigpic

Comment

Working...
                                X