No announcement yet.

Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Evo ga na SK3 ide prenos.......HVALA redakcijo!!!!!! Moderatori bas te neuticajni
    Hvala jos jednom .....
    sigpic 31. 01. 2014. Najbolji ikada je igrao u Spensu, cast je bila gledati ga uzivo!!!! Hvala ROGER!!!!

Comment

• Jedva ih nagovorih

Comment

• Vala i ja iskukah prenos.......
        sigpic 31. 01. 2014. Najbolji ikada je igrao u Spensu, cast je bila gledati ga uzivo!!!! Hvala ROGER!!!!

Comment

• Danas Gaske igra mec zivota i u epskom mecu od 5. setova dobiva Roleta i prebacuje pritisak na Stana
          sigpic
          "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
          AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• U svakom slucaju, bolje Gaske nego Conga, ali ja sam i dalje nervozna
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              U svakom slucaju, bolje Gaske nego Conga, ali ja sam i dalje nervozna
              Nema potrebe, čestitam tebi i Fedu osvojeni DC.

Comment

• Originally posted by goku View Post
                Nema potrebe, čestitam tebi i Fedu osvojeni DC.
                Nemoj da jinxujes

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  Nemoj da jinxujes
                  Vidi Gaske sada nije ni senka Monfilsa, a Fed je mnogo boljem stanju nego u petak, mogao je on i u petak, ali nije se isplatilo da krvari protiv onog povampirenog, a da to bude možda uzalud i da bude neuptrebljiv za dubl i nedelju. On se u petak samo razgibavao.

Comment

• Ma ovdje ni Vladan kralj uroka ne bi ponogao. Gaske mec zivota igra. Clemon mu dobacio carobnih par taktickih savijeta dok je spavao
                    sigpic

Comment

• 7752584300_arnaud-clement-capitaine-de-l-equipe-de-france-de-coupe-davis.jpg

brat najrodjeniji

Gaskeu dajem sanse isto koliko bih dao i npr Dramalize ili Garcii

Comment

• Nije mogao Clement ništa drugačije ovog vikenda...kiks je napravio kad je izabrao šljaku...a tim za šljaku je bio najbolji koji je imao...Tsongina povreda je nesreća

Comment

• jeste da ocekujem pobedu Feda, ali u kakvom je stanju nista se ne sme unapred upisati......Svakako ga Gaske ne moze pritisnuti kao sto bi mogao Conga . cak sta vise mislim da protiv Conge ne bi imao sanse danas. Gaske ce biti pod ogromnim pritiskom i to mu ne ide u prilog....sa njim se moze Fed nositi...Videcemo , ja ocekujem tesan mec i pobedu Feda od 3/1...............HOOP, HOOP

Comment

• Ponavlja Wimby 2007. Risar, kada je igrao SF sa Roletom, a izgubio zbog umora
                            sigpic

Comment

• kakav pogled Benetoa

sigpic

with experience.

Comment

• Koji grad ce biti deo tog Perfect portfolia....tu je sve pocelo....

Comment

Working...
                                X