Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• vezano za incident, sve je kul medju njima
    ali nije bilo meca u nedelju pa mediji nisu imali sta da pisu i onda je ovo bila savrsena prica

a Role je rodjeni sampion, sta god da se desi, on nikad ne moze biti gubitnik
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by shminka View Post

nema Simona

teško će on tu nešto mijenjati...ide Monfils prvi dan na teren
      What??? Popun,Quetin????? Ne kontam ko su ti, i kako oni misle dobit parove, bez benea i npr vazelina?

Comment

• Originally posted by Navras View Post
        Ako Svajcarci izvise za DC Federer će biti najveći gubitnik ove sezone. Jurio je prvo mesto kao da mu život od toga zavisi, na kraju ostao bez njega skrsivsi istovremeno ledja čime je doveo u pitanje i toliko zeljeni DC. Igrao je va bank i pukao, jednostavno rečeno. Na Francuzima je da sada iskoriste okolnostima koje im idu na ruku, a ako su pametni iskoristice i novonastali raskol kod rivala. Treba da pokusaju da isprovociraju Wawrinku koji je očito losije prošao u nedavnom sukobu i dovedu ga do tacke pucanja. Imaju sasvim dobre šanse rekao bih.
        - Najveci broj pobjeda u sezoni
        - Najveci broj finala u sezoni
        - Bolji H2H sa prvim igracem svijeta

I to sve u 33 godini . Malo manje mrznje i zavisti a vise realnosti

Comment

• Originally posted by Overlord View Post

Steta sto nema neki pehar za to. Osim Edberga .
          "But Pascal what are you saying?"

Comment

• Ako mu nesto ne nedostaje, to su pehari...

Comment

• Dzaba mu bolji H2H, a jedna pobjeda je upisans jer je Djokovic igrao povrijedjen, a tri najvaznija meca u sezoni je izgubio upravo od Djokovica. W, IW kao najveci Masters uz Miami i WTF koji je bio prinudjen da preda, a koji je posle Slemova najveci cilj.

On tenis ne igra da bi gubio u finalima.
              sigpic

Comment

• Originally posted by Overlord View Post

I uprkos tome zavrsio godinu bez slema i toliko zeljenog prvog mesta. Ne, nije gubitnik
                Tom, your music is the best drinking partner I've ever had.

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                  Ako mu nesto ne nedostaje, to su pehari...
                  Ovogodisnji, prezent, sadasnjost. Nema polemike o proslosti.
                  "But Pascal what are you saying?"

Comment

• Ajde drzite se teme, a to je DC

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Do kada mogu da se menjaju najavljeni timovi?

Comment

• Pa sutra je zreb, tako da verujem da je pravilo do sat vremena pred zreb.
                        A Roger ce 100% biti u timu, Svajcarci nemaju 5. igraca

sigpic

with experience.

Comment

• Ne zanima me sto si se trudio i pisao ovoliki post, DC tema, drzi je se

e jbg ....
                          Last edited by Sandugp; 19-11-14, 13:04. Reason: ....
                          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• NA koga vam ja licim ovde?
                            DRZITE SE TEME

sigpic

with experience.

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                              Champion of the sun (a-a-ah...)
                              You're a master of karate and friendship
                              For everyone

Comment

• Svajcarci ponovo treniraju, Roleta ponovo nema

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X