No announcement yet.

Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Davis Cup reprezentacija Bosne i Hercegovine će od 12. do 14. septembra u Sarajevu ugostiti reprezentaciju Litvanije u odlučujućem meču za plasman u I grupu E/A Zone Davis Cup takmičenja što bi bio istorijski uspjeh za bosanskohercegovački tenis.
    Najbolji bh i litvanski teniseri odmjerit će snage u Sportskoj dvorani „Ramiz Salčin“ na Mojmilu. Naša Davis Cup reprezentacija je u ovoj dvorani ostvarila već dvije pobjede: u 2013. godini uz rezultat 4:1 bili smo bolji od Luksemburga, a u januaru 2014. godine sa 3:1 savladali smo najbolju selekciju Grčke.
    Nevjerovatnom gostujućom pobjedom u Helsinkiju sa 3:2 protiv favorizirane Finske predvođene Jarkom Neiminenom, izborili smo treće, finalno kolo II grupe E/A zone Davis Cup takmičenja u 2014.godini. Ukoliko naši teniseri pobijede u ovom meču, BiH će prvi put istoriji ući u I grupu E/A zone gdje će nastaviti takmičenje 2015.godine.
    Selektor Amer Delić za meč sa Litvanijom računa na isti tim koji je savladao Fince: Damir Džumhur, Mirza Bašić, Tomislav Brkić i Nerman Fatić. Rok za prijavu igrača je deset dana prije početka meča kada će biti poznat i sastav Litvanaca koji su, predvođeni Ricardasom Berankisom, u prethodnom kolu gostovali u Južnoj Africi gdje su savladali domaćine rezultatom 3:2.
    Žrijeb mečeva zakazan je za 11.septembar 2014.godine, a susret BiH i Litvanije direktno će prenositi BHRT.
    Generalni sponzor Davis Cup reprezentacije Bosne i Hercegovine je BH Telecom.
    Promo film “Kako smo pobijedili Finsku?”:
    OVAKO

Comment

• Dejvis kup: Bez Troickog u Indiji

Comment

• Meč četvrtfinala između Francuske i Ceške igraće se na terenima Rolan Garosa od 12. do 14. septembra.
        Za Francusku će, pored, Benetoa, igrati još i Žo Vilfred Conga, Rišar Gaske i Gael Monfis.
        Velika ocekivanja imam od ovog duela, zbog igre i svega onoga sto sledi u reziji Ceha
        * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Last edited by Lord Aleksoni; 02-09-14, 13:41.

Comment

• http://www.rts.rs/page/sport/ci/stor...%98%D0%B8.html

Comment

• Djokovic ipak ne igra portiv Indije.

chiara gambuzza ‏@ChiaraGamTWI 5m
              Djokovic decided NOT to play DavisCup against India.Obradovic:"He told me he needs a break,he's tired but with the heart is with us"
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Pametna odluka da ne putuje u Indiju.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Stigli u Indiju

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Znaci Bozoljac je upao umesto Djokovica

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Nenad stiže danas. Na 800 m nadmorske visine, uz veliku vlažnost, pod otvorenim nebom...
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• majstori se polako okupljaju

sigpic

with experience.

Comment

• Potpuno ocekivana odluka, sta ce mu u zivotu da igra protiv Indije. Ako Duci i Fica ne mogu da dobiju Devarmana koji je daleko od igara koje je nekad pruzao i Bhambria koji se tek vraca nakon povrede onda i treba da ispadnemo

Comment

• Zasto ne igra Troicki?

Comment

• Ne isplati mu se propuštati jednu sedmicu skupljanja bodova, dobio je WC u BL...pametnije mu je tamo zaraditi barem 20 poena...nego se vucarati po Indiji

cilj mu je direktan plasman na AO, ima još 11 sedmica za to
                              Last edited by shminka; 08-09-14, 10:27.

Comment

• Zar ne bi nista dobio za DC pobjede?

Comment

Working...
                                X