X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Tsonga 2:0...jos jedan

Comment

• Originally posted by shminka View Post
      Ne zaostaje tu ni Federer...jeste da su igrali samo dva puta, ali do 4 u setu nije došao

Ne zna Stan gdje udara...jako loše igra bitne poene
      Ali nisu igrali na sljaci i zadnji put su igrali 2012. Fabio je napredovao od tada. Do danas je Andi imao pozitivan skor sa Fabiom na sljaci.
      Last edited by NI; 06-04-14, 13:43.

Comment

• Mikhail hladan kao spricer Ipak je Stan provereni choker, zna to Mikhail vrlo dobro.

Jos dva majstore
        Tom, your music is the best drinking partner I've ever had.

Comment

• Може се десити да Федерер данас и не изађе на терен?

Сепи одмах брејк и води 2/0

опа!?? вратио брејк!
          Last edited by Žika; 06-04-14, 13:50.
          sigpic

Comment

• Morao bi Sepi da dobije Ward-a. Gledam Everton - Arsenal tako da ne mogu da ispratim taj meč .

Comment

• Тешко да ће Стан имати нерава ово да игра четри, пет сета..нема он нерава за те ствари..
              sigpic

Comment

• Moze ovo Stan okrenuti, ali ne znam koliko to zasluzuju Svajcarci posle onih izliva besa ka Roletu od prosle godine. Isuvise je Stan nesiguran i nervozan a ruku na srce i lose se krece, los je u razmenama.....ako misli cemu da se nada ovaj set mora dobiti
                sigpic 31. 01. 2014. Najbolji ikada je igrao u Spensu, cast je bila gledati ga uzivo!!!! Hvala ROGER!!!!

Comment

• Ajmo Stan, sad zadrzi svoj servis
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Prvi poraz Andya u DC singl mecu od septembra 2005. godine, sad ima 20:2 u singlu.Italija nije bila u polufinalu 16 godina, a Britanci traze polufinale prvi put od 1981. godine. Za istoriju.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                      Prvi poraz Andya u DC singl mecu od septembra 2005. godine, sad ima 20:2 u singlu.Italija nije bila u polufinalu 16 godina, a Britanci traze polufinale prvi put od 1981. godine. Za istoriju.
                      Sa tim da je GB bila u ko zna kojoj grupi, tako da je bilo strasno tesko i da izgubi mec

Forza Italia!!!
                      Hopp Swiss!!!

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Forza Italia!

Даваи....
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Stanimal

sigpic

with experience.

Comment

• Jel ovo Mirza ne može protiv ovog Paukka

Comment

• Bravo Tsonga
                              Bennetau bi trebao da pobedi Gojowczyka ali svasta je moguce...
                              Zasto su prekinuli mec u Italiji? Kisa?
                              Last edited by Zzz; 06-04-14, 14:23.

Comment

• Pobijedit Nieminena i onda od ovog Gubit set i brejk u odlučujućem meču, sramota!

Comment

Working...
                                X