Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pa valjda aplaudiraju Englezi?
    Ma nema šanse Ward ni protiv nonšalantnog Fabia, ovo je njegova podloga... sad će on ... pitala sam kakvu povredu vuče?
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Hahahaha koliko je bezobrazan
      sigpic

Comment

• дајте тај стрим из италије!
        sigpic

Comment

• Ma nije moguce da je toliko Engleza, previse je bezobrazan dva puta je zestoko diskutirao sa svojim štabom

Comment

• Olja,

Originally posted by Maxx-a View Post
            Dobio Ward Querrey-a na sljaci u prvom kolu DC ove godine, Fabio izgleda nije dovoljno oporavljen od povrede kvadricepsa, Andy ima neke probleme sa gastroenteritisom, bice interesantno
            Steta sto nema prenosa na SK, ko zna kakvi ce biti stream-ovi

Comment

• Cela tribina ostavljena Englezima i da ma ih dosta.

A i ovaj je dosadan sa trećim teniserom sveta.

Puko mi Sop.. moram da ga deinstaliram... nikakve vajde od njega.
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Kako prosipa Stan, moglo bi da ga košta ove propuštene prilike

Raspali Beneto ne može da dobije Kamkea
                Last edited by Lord Aleksoni; 04-04-14, 14:26.

Comment

• ови талијани играју на неком броду? иза трибина море?
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                    Opasno je bio zapeo da mu da ovaj servis, ali nema sanse da ce Ward izdrzati ovaj ritam, ovo je TOP 20 nivo na sljaci.
                    Šališ se?

Comment

• Originally posted by Zika View Post
                      ови талијани играју на неком броду? иза трибина море?
                      U Napulju.
                      sigpic

Comment

• Mislim da nikad nisam videla Lutija da se ovoliko uziveo, ubi se objasnjavajuci nesto Stanu
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

• 1:1, dobro igra Ward. Svaka mu čast.

Comment

• ма то Фонини ложи публику и прави атмосверу, то његов стил живота.. сада кад да гас има публика да полуди и сутра ето пун стадион...
                            sigpic

Comment

• Judy sad juri i Fabia

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

• Evo kako kažu Englezi na BBC2 (nema više parlanja ) pošto je dobio Ward drugi i oni su jako zadovoljni pa sve i da je Fabio povređen (ukazivala mu se pomoć)... pa šta ako je... bukvalno tim rečima..
                                Tako da.. sve je dozvoljeno, nema kritikovanja ovih naših
                                sigpic

Comment

Working...
                                X