Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Davis Cup...

Falja je dobio prvi set ali ce Fis verovatno izjednaciti jer ima 4-1 u drugom
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Opet Janko mora da vadi reprezentaciju iz govana. 7&@%q
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Fis je izjednacio na 1-1 a za mnogo krace vreme Soderling moze dobiti mec sa 3-0

sigpic

Comment

3-0 za Soderlinga za sat i 13 $%&RQa

18 as udaraca i 95% osvojenih poena posle prvog servisa

Svedska - Italija 1-1

sigpic

Comment

Berdih ima da ga otrsi... I#^@8
            “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
            Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

[quote author=Nyman link=topic=1286.msg169871#msg169871 date=1284742091]
              Berdih ima da ga otrsi... I#^@8
              [/quote]
              'Oce, al' juce...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Sta je s Fallom i Fishem ?

EDIT : nista , nasao sam
                https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Kako igra Janko,kako pljuste BH paralele &amp;8@^J
                  sigpic

Comment

Neeeeeeeeeeeeeeee Janko,pa taj poen je bio tvoj $JS}|
                    sigpic

Comment

Dupla Berdych-a na BP,hvala Tomas h5g6k8
                      sigpic

Comment

Vladane, 3 posta zaredom. #%d*

Kao sto rekoh, ko ce drugi da vadi reprezentaciju iz govana nego Janko. &amp;8@^J
                        Meni je prosto smesno kad se vidi koliko je Janko bolji igrac od Troickog, a maltene do pre mesec dana je Troicki bio bolje plasiran. #%d*
                        sigpic

Comment

E moj Troicki neces ti nikada biti u TOP 20 samo zato sto gubis od nekih budala #%d*
                          Fantasticno igra Janko #$&amp;+|r
                          Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Bravo Janko,tako se igra tenis ^%@7f
                            Steta sto odma nije napravljen brejk,ali dobro,bice jos prilika sigurno
                            sigpic

Comment

Bravo majstore kakav poen &amp;8@^J
                              Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Kakva je ono bolest od udarca sunce ti jebem... &amp;*#GI(] &amp;8@^J &amp;8@^J &amp;8@^J
                                sigpic

Comment

Working...
                                X