No announcement yet.

Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• To se zove manipulacija iskusnog mešetara... ali samo za naivne i neiskusne narodne mase.
    Karte se jure i traže na dan prodaje za jedno finale DC, tako da tebi i Shminki savetujem da svakako gledate al ispred TVa, mislim čisto da ne cepate đonove čak ovamo, ukoliko nemate para za one ispred Arene.
    A rekla bih da često imam utisak kao da ne pripadam ovom savremenom dobu, niti da bih kao žena trebalo da dominiram u svemu... ja uživam da me muškarac vodi svuda, pa i na finale DC-a, a zadovoljna sam i sa đakonijama tipa kokica.

Kako se priča, nema od Janka ništa za DC?
    Last edited by miloolja; 11-11-13, 19:46.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Onda dubl mora da uzme poen, a to ce biti ekstremno tesko
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Mnogo teško protiv "lepog" & lepog, ali ako smo Brajanovićima u sred SADa, možda nam se i sad posreći
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nema brige igrace Novak tri singla
          sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
            Mnogo teško protiv "lepog" & lepog, ali ako smo Brajanovićima u sred SADa, možda nam se i sad posreći
            Jos uvek mi nije jasno kako smo uzeli taj poen

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• 4-1 za nas

Comment

• Biće teško. Janko ne igra. Ziki se žali na bolove u leđima. Nije dobro.

Comment

• Samo da Boca Bolid ne dodje na premudru ideju da isforsira Novaka i u dublu
                  sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                  Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Originally posted by Weltschmerz View Post
                    Biće teško. Janko ne igra. Ziki se žali na bolove u leđima. Nije dobro.
                    hahaahah sta? odakle sve ovo, nisam u toku. Pa ko onda igra? Pasanski i Krajinovic? Mada bilo bi smekerski videti careve Vemica i Bozoljca

Originally posted by Sandugp View Post
                    Samo da Boca Bolid ne dodje na premudru ideju da isforsira Novaka i u dublu
                    inace je to glup potez ali sada ne. imam osecaj da ovaj nas moze da odigra jos 10 meceva za 10 danaa. Nerealno je jak i pun samopouzdanja. Totalno nisam imao sumnje u njega ni u Parizu ni na WTF-u
                    It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Lajovic

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                        Lajovic
                        Jedino moguce resenje. Uz publiku mogao bi makar namuciti Lepotana.
                        sigpic

Comment

• Dubl najverovatnije igra Novak.

Comment

• Pa to nam je jedina sansa, ako je istina da je Ziki povredjen i da Janko nece igrati.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                              Pa to nam je jedina sansa, ako je istina da je Ziki povredjen i da Janko nece igrati.
                              Da zajmimo od shminke Stanislava za parove
                              sigpic

Comment

• Za parove nema pomoći pa makar zajmili i braću. Lajović bi možda imao neke šanse da je šljaka, sa podlogom su otišle zadnje nade kad je on u pitanju. Vjerujem da će Tipsarević izaći na teren odlučujući 5 meč.

Comment

Working...
                                X