• Time
  • Show
Clear All

• Realan stav

Comment

• Nema druge valja čoveka uveriti da je u pravu
      sigpic

Comment

• Realan jeste ali ne smiju to da pricaju, pa valjda oni moraju da vjeruju u iznenadjenje. A i taj Berdych je sto godina u TOP 10, sto dolazi onda uopste ako je vec istakao bijelu zastavu
        sigpic

Comment

• Pa lik poslije pobjede kaze da veze nema kako je do nje dosao i da mu je sljedeci put poraz garantovan

Valjda zna covjek da ne moze

Comment

• Kolko može da se dobaci sa gumenim a kolko sa negro bombonama
            sigpic

Comment

• To je bila sljaka, bice opet najvjerovatnije tako da ima sanse
              sigpic

Comment

• Za publiku su isto Francuzi govorili, samo su oni imali jos ruznije komentare... Znamo kako su prosli...
                A nema gore reprezentacije od Ceske, da ih se ikako moze s 5:0 pocistiti...

Comment

• спорт је то, увек има шансе, можда и Чеси имају неког Лодру за одлучујући меч?
                  sigpic

Comment

• Originally posted by majabl View Post
                    Za publiku su isto Francuzi govorili, samo su oni imali jos ruznije komentare... Znamo kako su prosli...
                    A nema gore reprezentacije od Ceske, da ih se ikako moze s 5:0 pocistiti...
                    Tesko, dubl ce dobiti skoro sigurno

Comment

• Samo nek oni pricaju kao i Francuzi.
                      Nasi nek mudro cutesamo nek ne nasedaju na provokacije
                      U Areni u finalu nek progovore igrom,srcem-to ce im biti najbolji odgovor
                      sigpicFokus Nole i ne zaboravi- u pertle... idemo Noleeeeeeeeeee

''Na jedno uho ne čujem ništa, a na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi priđu sa prave strane...

Comment

• Svajcarska-Srbija

c'mooooooooooon Role!!!!!!!!!!!!
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

• Ostatak Svetske grupe, totalno nebitno

Kazakhstan v Belgium
                          Argentina v Italy
                          USA v GB
                          France v Australia
                          Japan v Canada
                          Czech Republic v Netherlands
                          Germany v Spain

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Za Roleta dosta ce biti i Viktor jer ce otici na 100+, a tu je i Lajovic, pa Pasanski, Krajinovic taman mera za starca.
                            sigpic

Comment

• samo da on dodje, bas me briga ko ce da igra kod nas, sto se mene tice moze i Djordje Djokovic

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by pecaros View Post
                                Za Roleta dosta ce biti i Viktor jer ce otici na 100+, a tu je i Lajovic, pa Pasanski, Krajinovic taman mera za starca.
                                Hoce li Role igrati uopste?

Comment

Working...
                                X