• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• U Tokiju je falila samo kisa, sve ostalo je bilo tu
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• I na kraju Stebe pravi jos jedan brejk, uglavnom zahvaljujuci Lejtonovim greskama, 6:4 za Stebea
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Bas neocekivano

Comment

• Svaka cast Cileanci.. pametno. Seriju su izgubili i automatski u zadnjem mecu sansu dobija sesnaestogodisnji Christian Garin, koji vec ima pobede na Fjucersima

sigpic

Comment

• Ne moze Lejton vise gema da osvoji

Comment

• Za svajcarce igra Kjudineli, a komentator misli da je to VavrinkaProsto se cudi kako Timo rastura tako visoko rangiranog igraca...to morate cuti..
              sigpic 31. 01. 2014. Najbolji ikada je igrao u Spensu, cast je bila gledati ga uzivo!!!! Hvala ROGER!!!!

Comment

• Originally posted by MarRF View Post
                Za svajcarce igra Kjudineli, a komentator misli da je to VavrinkaProsto se cudi kako Timo rastura tako visoko rangiranog igraca...to morate cuti..
                Можда и Де Бакер мисли да игра против Вавринке?
                sigpic

Comment

• Gotov Izner.. Ponovo ima probleme sa kondicijom

Comment

• Originally posted by Zika View Post
                    Можда и Де Бакер мисли да игра против Вавринке?
                    Pa moguce je..cak je i sudija jednom rekao prednost Vavrinka...a ovaj Kjudineli crce od smeha kada je cuoStvarno ne verujem....
                    sigpic 31. 01. 2014. Najbolji ikada je igrao u Spensu, cast je bila gledati ga uzivo!!!! Hvala ROGER!!!!

Comment

• Amir na pragu da donese Izraelu i drugi bod i pobjedu, svasta

Comment

• ovaj i dalje misli da igra Vavrinka

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          ovaj i dalje misli da igra Vavrinka
                          Najveca fora je sto navijaci skandiraju Marco,Marco..ali to njemu nije od pomoci...Proslavice se ovaj covek svakako...A neki kazu da nasi komentatori ne znaju nista o tenisu...

Comment

• slusam ga i umirem od smeha
                            vise nemamo pravo da pljujemo po nasim komentatorima, oni makar znaju ko igra

sigpic

with experience.

Comment

• Zijani Japan

Comment

• Spremaj se ti Lejtone polako za penziju

sigpic

Comment

Working...
                                X