• Time
  • Show
Clear All

• Re: Davis Cup...

Nije mi jasan Rodzer.Zasto toliko malo igra za reprezentaciju? #%d*
    Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1286.msg262590#msg262590 date=1299449613]
      Svajcarska u julu igra protiv Portugalije i pobednik tog meca igra u septembru za popunu Svetske grupe.
      Posto Roger mora da igra za reprezentaciju ako misli da igra na OI, mozda ce i igrati tad za njih. %QWT&W
      [/quote]
      Da je BIH dobila Portugal mi bi igrali sa njima,steta

Inace,Bojana sta mislis ti o tome sto Federer ne igra za svoju zemlju,mislim onako kako bi trebao
      Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

U tu raspravu vise ne ulazim %QWT&amp;W
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1286.msg262595#msg262595 date=1299450080]
          U tu raspravu vise ne ulazim %QWT&amp;W
          [/quote]
          Izvinjavam se,posto nisam bio ili vidio tu raspravu @(*6sd$%
          Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

[quote author=AK47 link=topic=1286.msg262596#msg262596 date=1299450144]
            Izvinjavam se,posto nisam bio ili vidio tu raspravu @(*6sd$%
            [/quote]

Nema razloga da se izvinjavas, ali pricala sam o tome vise puta i nesto me mrzi da se ponavljam @(*6sd$%

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

E, a da li postoji neki razlog sto on ne igra za njih? Stvarno nisam upoznata s tim... (%fsd%&amp;j
              A ne vjerujem da mu se jednostavno ne da da igra... (%fsd%&amp;j
              A ako si vec pisala, molim te, daj nam link... %QWT&amp;W

Comment

Majo ja stvarno ne znam na kojoj je to strani, ali poenta moje price je da sa onakvom reprezentacijom on nije mogao da osvoji DC i da je pametno izabrao sto nije igrao, osim kad ih je spasavao da ostanu u Svetskoj grupi.

sigpic

with experience.

Comment

Jel to ono sa Vladanom bese? $#^%RT
                  Ono je bilo bas zamarajuce $8#a
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Eto dahca se seca $#^%RT $#^%RT
                    I dacho tebi je sigurno jasno zasto vise necu da ulazim u tu raspravu $#^%RT

sigpic

with experience.

Comment

Pa kako Marej igra?Nije bas da on ima neke sanse da osvoji $#^%RT ali ipak igra.

Comment

Kad je Marej igrao zadnji put? (%fsd%&amp;j

sigpic

with experience.

Comment

Pa koliko ja znam igra vise od Rodzera.Ako gresim,izvinjavam se. %QWT&amp;W

Comment

Pa idi na sajt pa proveri, poslednji put je igrao 2009. godine, tako ni on ne igra precesto, malo si se preracunao.

sigpic

with experience.

Comment

Izvinjavam se. @(*6sd$%

Ali,ne mozes da uporedjujes te dve reprezentacije.Svajcarci imaju i odlicnog Vavrinku.

Comment

Ne ulazim u raspravu %QWT&amp;W

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X