Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2013 (opste diskusije, vesti, tracevi, i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Evo sad sam gledao Portoriko i Kanadu, lik sutira desnom i ne moze da promasi bacanje. Dobro je, za trenutak sam pomislio da sam stvarno ispao iz forme sto se tice NBA-a.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Duke's Seth Curry signs with Golden State Warriors
      Iscimao mu burazer ugovor.
      sigpic

Comment

• Da da, bila ta priča već par dana. Inače i buraz ima jako lepu mehaniku šuta. Jebote ako bude bar približan bratu

Originally posted by Brajkula
        Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ma kakvi, Seth "samo" ima ruku na caleta i burazera, ostalo je daleko ispod nivoa potrebnog za NBA.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mnogo timovi bi i "samo" to poželeli. Kapiram da je radilica kao Stef i da će i ostale segmente brzo popraviti. Do jaja. Jedva čekam da gledam Ratnike.

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ma, samo su ga verovatno doveli u letnji kamp, zaista nema overall kvalitet za NBA, ja bih mnogo voleo da ga vidim u Evropi. Brutalna prackica, ali shot making i neki court vision nema, kao ni visinu, atleticizam i snagu za beka sutera. Jebi ga, gledao sam ga vise desetina puta za ovih par godina na Duke-u, pa znam
              sigpic

Comment

• Po mogućstvu u Zvezdi

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Asik nezadovoljan situacijom u klubu sa dolaskom D12 pa ce mozda biti trejdovan. Pominje se negde da bi mogao da ode i za Varejao-a.
                  sigpic

Comment

• pročitao danas samo naslov da je Džerad Salindžer uhapšen zbog nasilja, koliko ja razumem "battery charge"

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Originally posted by Mladen View Post
                      pročitao danas samo naslov da je Džerad Salindžer uhapšen zbog nasilja, koliko ja razumem "battery charge"
                      Nadam se da ce na terenu biti bolji nego sto je dosad bio. Imace dosta slobode ove sezone.
                      sigpic

Comment

• Ako mu ledja izdrze mozda i bude nesto od njega ove godine

Comment

• J.R. Smith ce biti suspendovan zbog koriscenja nedozvoljenih supstanci (verovatno je marihuana u pitanju) .. Kazna ce biti verovatno pet utakmica ..

Comment

• Sta je sa kontrolom lopte
                            sigpic

Comment

• Аууууууу, колико сам се изсмејао. Мислио сам да ће бар да се помучи човек. Ово без по муке.
                              Arise, Serbia!
                              You fell asleep long ago,
                              And have lain in the dark.
                              Now wake up
                              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Beasley se vraca u Miami ..

@WojYahooNBA
                                Yahoo Sports: The Miami Heat sign free agent Michael Beasley to a non-guaranteed one-year deal. http://yhoo.it/15kT84b

Comment

Working...
                                X