X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Liga Sampiona i Liga EVROPE

Vidjecemo sto je on starina smislila @(*6sd$%
    Inace,ne vjerujem da Bordo ima velike sanse da prodje dalje,koga interesuje prenos tog meca na Areni 4 @(*6sd$%
    sigpic

Comment

RUNI IGRA! &8@^J
      sigpic
      Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Rooney igra!?
        Samo da se jos vise ne sjebe, moze lagano da bude kao sa Fabregasom.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1259.msg121411#msg121411 date=1270665194]
          Rooney igra!?
          Samo da se jos vise ne sjebe, moze lagano da bude kao sa Fabregasom.
          [/quote]
          Kako ih je Fergi navukao da ne igra,i onda ga bacio u vatru,jeste rizicno,ali nadam se da ce izdrzati! +-*^%*
          sigpic
          Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

SAF stari lisac,ne moze Runi,u autu je dvije nedelje,mozda i vise,kad on od pocetka igra $#^%RT &8@^J &8@^J &8@^J
            sigpic

Comment

*T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
              GIBSON!!!
              Trpaj stoku sada! $#^%RT
              sigpic

Comment

Ko je ubacio Zoroa u tim Bajerna? *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR

EDIT: Nece se ovo dobro zavrsiti po Bajern...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kako je glupo primljen gol,kako je mlako usao Kerik u duel protiv Olica &*(@W6
                  3:0 je bilo idealno,Bajern nije znao sta se desava l5'%9
                  Sramota je ono sto radi Van Bujten,2 puta udara Runija u onaj clanak *%@(D!RY-
                  I dalje je sve otvoreno...
                  sigpic

Comment

Ne bih ja otpisivao Nemce.

Comment

Ko je ovaj nesretnik za mikrofonom?Varira od lozaca sa homo glasom do klasicnog smaratora sa rts-a #^GH*#

A ovi Bavarci veze nemaju.Neverovatno koliko su suplji u odbrani i organizaciji,za tim sa takvih trenerom i timom &%@5w8&*

Ipak,bice veliko iznenadjenje ako ne uvale jedan ili dva van der smradu pre kraja meca.Onaj Olic je stvarno jebac

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1259.msg121430#msg121430 date=1270670886]
                        Ne bih ja otpisivao Nemce.

[/quote]
                        Zavuce ga Robben +*@WT*48*

Mando,molim te nemoj da places,bice bar 8 minuta fergie time-a posle 90-og.

Comment

Nece valjda Mancester ispasti od Bajerna... *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
                          sigpic

Comment

Za mene je Bayern bolji tim od MU.

Comment

Ma kakvi, odbrana im je suplja kao svajcarski sir, u Bundes ligi gube od Frankfurta i slicnih ekipa.
                              Veceras su imali srece sto je mali Rafael zasr'o stvar.

EDIT: (*#^R^ Mancester Utd
                              sigpic

Comment

Polufinale bez engleza fghj48d

Al nek su ispali,sad mi i jucerasnji poraz lakse pada +*@WT*48*

Comment

Working...
                                X