X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: liga sampiona

Ovaj Fabiansky dao sam sebi 2 gola. *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Odg: liga sampiona

[quote author=manda link=topic=1259.msg115789#msg115789 date=1266444420]
      Ne mogu da vjerujem (&$E#,a da li znas da ide i na SP u Afriku,rece ovaj nas komentator! &*(@W6 &*(@W6
      [/quote]
      Odlicno je to,neka mu daju da sudi finale ^&*ST*^#
      sigpic

Comment

• Odg: Liga Sampiona i Liga UEFA

Danas se igraju parovi sesnestine finala kupa uefe,izdvoji sam par najzanimljivi meceva:

Rubin Kazanj - Hapoel Tel Aviv
        Atletik Bilbao - Anderleht
        Kopenhagen - Olimpik Marselj
        Panatinaikos - Roma
        Atletiko Madrid - Galatasaraj
        Ajaks Amsterdam - Juventus
        Hamburger - PSV Ajndhoven
        Viljareal - Volfsburg
        sigpic
        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Danas Panta ima da briljira za Ajaks,ladno Ajaks moze proci Juve,posto Juve igra ocajno i gore od toga! (%fsd%&j
          sigpic
          Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Liverpool ima lak posao,a Valensija zaeban,bice jako tesko proci neugodni Briz /#*^D
            Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fcvOXeBCOyo[/youtube]
              [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0rm4ZSMVAb4[/youtube]

Comment

Ja nisam vidio golove sa Porto-Arsenal,ovaj Fabijanski je legenda! *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
                sigpic

Comment

Pa kazem ja sinoc, covek sam sebi dao 2 gola. *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR

LFC, kakav bre Briz, njih ako Zvezda ne bi mogla da dobije na Marakani, ja ne znam...
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ajaks-Juve 1-0,Mirjalem Sulejmani kroz noge Bufona za vodstvo Ajaksa!
                    sigpic

Comment

E jebem ti sugavu Valensiju, padne mi tiket zbog njih! &*(@W6
                      sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1259.msg115913#msg115913 date=1266522533]
                        [/quote]

+-*^%* +-*^%* +-*^%* +-*^%*
                        Rekao sam ti ...
                        Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1259.msg115913#msg115913 date=1266522533]
                          [/quote]
                          Ja jos cekam x Liverpula za 60 'iljada i nesto...Sve ne smem da se nadam,kontam da ce ona fegetron Dzerard postici gol rukom iz ofsajda u 95' samo da bi mene sjebao *%@(D!RY-

Comment

Tako mlad a tolike pare ....
                            Iskvarice tvoju dobru dusu &($%WP+

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1259.msg115919#msg115919 date=1266525372]
                              Tako mlad a tolike pare ....
                              Iskvarice tvoju dobru dusu &($%WP+
                              [/quote]
                              Ma nek se iskvari,i vreme je bilo h5g6k8

A i ako dobijem tu lovu necu morati da cistim prilaz,sigurno do penzije(LFC zna zasto l5'%9 )

Comment

Ja cekam 1 Liverpula!
                                Idemo Liverpul daj go! ;)
                                sigpic

Comment

Working...
                                X