Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Brainfart. Ala si ga iskopao svaka ti dala. Mada nesto ne vidim da ce se Thibsu svideti zbog nedostataka.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Thibs i jeste tu da ispravi nedostatke, zato sam i rekao da ako sredi glavu i radne navike da moze da bude strasan igrac. Po nekim komentarima ljudi misle da ce biti u dvadesetima prve runde, mada jos ima dosta do drafta to da se menja. Danas sam ceo dan istrazivao ove inostrane prospekte sto je Uki stavio, sutra cu ako budem imao vremena da se bacim na ove manje poznate koledz igrace.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Inace, ima dosta drveca medju ovim inostranim igracima, bas onako dosta. Kontaju da je NBA slab sa centrima, pa ono kao daj, mozda se probijem, imam 220 i nista ne znam sa loptom, al' mogu da zastrasujem protivnike. Rudy Gobert moze da bude odlican igrac, Mam Jaiteh ako popravi neke navike (mnogo dobar momak inace), Jean-Charles koji je sad razbio ove Kentucky Wildcats-e na Hoop Summit-u sa 27 poena i 14 skokova cini mi se, Karasev-a sam vec spomenuo, Raulzinho koji sad igra za Lagun Aro moze biti jako, jako zanimljiv igrac, dodje mu nesto kao Marcelinho 2.0, Sarica svi znate, a mali Scroeder je isto jako, jako zanimljiv, verujem da ce mu "draft stock" samo rasti kako se bude priblizavao konacni datum.

EDIT: To je ukratko, pitajte ako vas sta zanima. Ovaj Chrysikopoulos mi je bas zapao za oko, ne znam zasto se toliko nigde ne spominje trenutno. Eto njega vrlo verovatno vec od sledece sezone u Pao-u ili Oly-u.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Woj
          Potential lottery pick Alex Len of Maryland had surgery to stabilize stress fracture in his ankle and will be out 4-6 months, his agent says
          Kako se otvara ovaj draft za neke igrace.
          sigpic

Comment

• Meni je najjaca prica ovog drafta Grk crnac visok 208 koji igra pleja. You just can`t beat that.

Comment

• Jedva cekam da ga vidim, tacno imam osjecaj da ce biti lottery pick.
              sigpic

Comment

• Ja ga gledao na YT u klipovima, ali je sve to naravno smesno, mali je uzorak, ti klipovi su uzas kvaliteta i konkurencija je otprilike kao da se igra protiv 5 stolica, ali jeste jako neobican i dobar igrac. Ako stvarno igra pleja (u sta nisam bas najsigurniji po klipovima, ali vidim da gde god pogledam to mu je nominalna pozicija), ja bih ga draftovao vrlo, vrlo brzo na ovakvom draftu gde ce realno biti malo nekih zvezda za kojima ces zazaliti za koju godinu. Ovaj lik sa svojom visinom u ligi pretrpanoj dobrim PGovima je hodajuci mismatch i veliki problem na obe strane terena.

Comment

• Evo nasao sam snimak sa DX, tamo su ga smestili na SF sto mu je cini se ipak pribliznije poziciji koju bi igrao u NBA. Mada se i kaze na kraju da je nejasno koju bi poziciju pokrivao. Svakako jedan od egzoticnijih igraca u poslednje vreme. Steta sto nije vise igrao u Evropi.

Comment

• Ne znam sta da mislim o Adetokunbo-u jer pogledajte mu protivnike, visi je od protivnickih centara za glavu, a ovi spoljni su videli takvog atletu samo na igrici i tv-u. Jebote, pokupi skok i onda pravolinijski coast to coast pretrci sve igrace i zakuca, ono kao junior protiv mladjih pionira.
                    sigpic

Comment

• Another major injury to a top prospect ahead of individual workouts and the June 27 draft. Now, Anthony Bennett...
                      from UNLV will need shoulder surgery that is expected to cost him about four months, which means no summer league as well.

That makes three prospects in the top 10 of the latest NBA.com mock who will be sidelined at least through late-summer: Kentucky power forward Nerlens Noel (No. 2) with a knee injury, Bennett (No. 3) with a shoulder injury, and Maryland center Alex Len (No. 9) with an ankle injury.

The health issues are not expected to greatly impact the draft status of any of the players, as long as team medical staffs sign off close to June 27 that the recoveries are progressing on schedule. Noel would have been the biggest concern as the prospect in the mix for the first choice overall, but every indication from front offices is that he remains near the top of draft boards.
                      sigpic

Comment

• Andrew Wiggins, No. 1 recruit in the country, will choose between FSU, Kansas, Kentucky and UNC at 12:15 ET.
                        sigpic

Comment

• Kansas mi deluje kao najlogicniji izbor.

Comment

• Hvala onoj stvari vise, bukvalno u poslednjem momentu. Kao da bira nesto bitno, ostace godinu dana i otici u NBA.

Comment

• Ukoliko ode u Kentucky, Calipari ce imati mozda i najbolju
                              ekipu svih vremena u istoriji NCAA. S njim bi Kentucky u
                              svojim redovima imao sedam MCDonald's All-Americans sto
                              je neverovatan podatak.

Kao sto i Vitale rece: S Wigginsom, Kentucky bi po kvalitetu
                              mogao konkurisati za NBA fransizu.
                              It is not the violence that sets a man apart.
                              It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Na Kansas ode Wiggins. Dobro da nije na Kentucky, bar malo kosarke i tu da odgledamo.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X