X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I TATA DA GA UMOCI ZA KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ajmo bre, jedna dobra odbrana i to je to.
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Mora da se spomene i Behenan koji ce biti jedan od najzasluznijih za ovu pobedu Cardsa.
        Kakva zver!

Comment

• Ma imaju i previse srece...

Comment

• ende

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              Mora da se spomene i Behenan koji ce biti jedan od najzasluznijih za ovu pobedu Cardsa.
              Kakva zver!
              Nema size da igra u NBA-ju, a bolja low post tehnika od Robota 4 puta, tuga.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Nema size da igra u NBA-ju, a bolja low post tehnika od Robota 4 puta, tuga.
                Ma igrace on u NBA. Ima jos vremena za njega...Mozda rasturi sledecu sezonu ako ostane na koledzu

Comment

• Kevin Love Mladji se popisao po Michiganu.

Comment

• Cestitke Louisville-u. Stvarno su najbolji ove godine.
                    Odlicna tekma

Comment

• Najbolja ekipa u drzavi, bez pogovora. Fantasticni na obe strane terena, genije od trenera, ma bilo je uzivanje gledati ih ovih mesec dana.

Jednako koliko mi je drago zbog njih, toliko sam se smorio jer ce se rasturiti, bas je tesko vezati se za neki koledz tim
                      sigpic

Comment

• Cestitke Meku, doktorirao je veceras.

Comment

• Cestitke Louisville-u. Fenomenalna utakmica

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                            Cestitke Meku, doktorirao je veceras.

Hvala lepo legendo, mislim da nikad bolje nisam ispratio neko takmicenje i od Sweet Sixteen-a sam bio ubedjen da Louisville osvaja, razloge sam vec naveo dosta puta.
                            sigpic

Comment

• Sjajna tekma !!!

Jesu finala uvek ovakva il smo imali cast ?

Comment

• al pacino definitivno jedan od najvecih trenera.

drago mi zbog njega. strasno ga cenim.

Comment

Working...
                                X