X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• 21 minut bez izgubljene Wichita Protiv onakve odbrane
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Bijemo ovo, moraju poceti da pucaju pod pritiskom odbrane, a i Peyton bi trebao da pocne nesto da pogadja, valjda ce ga ovaj ulaz prodrmati malo. Samo da su ranije poceli da igraju inside out i manuli onih suteva spolja, ali vec sam i smorio sa sbbkbb, bitno je da se ovo dobije kako god. Osecam ludu penal zavrsnicu.

Btw, brutalni potezi Armstead-a malopre.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• LUKE HANCOCK KARAJ RUZNO MRTVU WICHITA-U
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bice ovde jos svacega.

Comment

• Hancock sam dobio na kraju, ne treba mu niko.

Comment

• TATA LUKE HANCOCK!

E sad sa uzivanjem i opusteno pogledati ovo ludilo.
              sigpic

Comment

• Sto bi rek'o Dule Vujosevic: "Treba nam skok jebote!"
                sigpic

Comment

• Mozete i vi i skauti da pricate sta god hocete, al' Triche ce biti odlican igrac.

Burke za sada otprilike u Russ fazonu.
                  sigpic

Comment

• Nedostatak igraca u frontcourtu my ass, McGary zver
                    sigpic

Comment

• Ne moze Cuse da se nosi ofanzivno sa Michigan-om i ako ovako nastave Wolverines-i da pogadjaju spolja, to je to, imamo finaliste.
                      sigpic

Comment

• Inace, Michigan razbija zonu bas kao sto smo i pricali, samo sto nije Stauskas u glavnoj ulozi.
                        sigpic

Comment

• Kako me nerviraju ovi belci sto znaju samo trojke da sutiraju
                          sigpic

Comment

• I hear ya nigga

Burke i MCW stvarno katastrofa.
                            sigpic

Comment

• Siva i Smith takodje razocarali, izgleda da zvezdama bas i ne prija F4. I ako se ne varam, Unibrow prosle godine nije odigrao nista specijalno u finalu, msm da je sutirao 1-10.
                              sigpic

Comment

• Preveliki je pritisak na njima, a jos su neiskusni, jebi ga. Nekima ne prija pritisak, a nekima recimo treba da se izblamiraju kako bi proigrali kao recimo Russ-u ili Burke-u. To je zato sto misle da moraju da urade previse, pa onda to na terenu i ne izgleda bas najlepse i najkorisnije za ekipu. Sreca tu je tata Hancock. Salu na stranu, izgleda da ovde nema ljubavi za Syracuse, odo' da spavam.

I, da ne zaboravim. Ko ih jebe kad igraju zonu. Puni.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X