This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by colke995 View Post
    Kako se bese zove ono vase "pojacanje" i iz koje je lige?
    neam pojma o cemu pricas, nisam obavesten da je iko potpisao

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
      Kako se bese zove ono vase "pojacanje" i iz koje je lige?
      Bobolj ili tako nesto
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
        Bobolj ili tako nesto
        I cini mi se Autralijska liga. Ma dobri su
        sigpic

Comment

• Zato je Zabija dosao iz daleko poznatije i jace lige.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Zato je Zabija dosao iz daleko poznatije i jace lige.
            To vam je uz Nenadica jedino "pojacanje". Evropa pocinje za mesec dana a vi nista konkretno niste uradili.
            sigpic

Comment

• Mani se ti naseg prelaznog roka, nama ce najveca pojacanja biti ako ostanu Laza, brat Toske i Evandro. To sto vama Falji odredjuje koga cete dovesti ne mora da znaci da tako treba da se radi. Bas je Partizan zeleo da dovede ovoliko novih igraca.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nama Falji vama onaj Bozovic.
                "It's not a good idea to look at Tommy Shelby the wrong way..."

Comment

Mani se ti naseg prelaznog roka, nama ce najveca pojacanja biti ako ostanu Laza, brat Toske i Evandro. To sto vama Falji odredjuje koga cete dovesti ne mora da znaci da tako treba da se radi. Bas je Partizan zeleo da dovede ovoliko novih igraca.
                  Bar nije doslo do promene cele ekipe kao prolse godine kada su otisla 10 igraca, a dosla druga 10. Po meni, bolje odradjen ovaj nego prosli prelazni rok, uostalom, videcemo kako ce sve to izgledati ne terenu.
                  sigpic

Comment

• Ajde bre dosta!
                    sigpic

Comment

• Originally posted by Sara View Post
                      Nama Falji vama onaj Bozovic.
                      Nemoj nesto o cemu ne znas, ljubim te.
                      sigpic

Comment

Nemoj nesto o cemu ne znas, ljubim te.
                        Kadu, Savio, Vesovic... Vesovic je inace ortak moga brata, zna dobro kako je on dosao u Zvezdu. Ali opomenuo nas je Nes, necemo vise.
                        "It's not a good idea to look at Tommy Shelby the wrong way..."

Comment

• Ma dobro, to je bilo jedne godine i tad se dovodilo bukvalno daj sta das. Al' Veske je dosao kao najtalentovaniji CG igrac. Sad sto nije napredovao kao sto se ocekivalo, to je nesto drugo.
                          sigpic

Comment

• Zabole me za Vesovica, dosta!
                            sigpic

Comment

• Obrisi jbt, sta ti je.
                              sigpic

Comment

• Samo se ti zajebavaj, kad ti dodje na vrata pa te isiba stakama videcu te.

Comment

Working...
                                X