No announcement yet.

NBA Fantasy 2012-2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Koga briga za Maca, to sto se on tripuje da zna nesto pa uvek zezne fantasy, to je njegova stvar. Imas brate vremena da gledas i razmisljas ne zna se dok drugi biraju.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Ebo vas Yahoo

Najverovatnije necu biti prisutan na draftu,ali nema veze

Comment

Originally posted by NebojsaNS View Post
        Koga briga za Maca, to sto se on tripuje da zna nesto pa uvek zezne fantasy, to je njegova stvar. Imas brate vremena da gledas i razmisljas ne zna se dok drugi biraju.
        Stavi mu Wada na 15 sekundi, pa da vidis kako ce da radi autopick kad mu neko mazne igraca pred nosom.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nego da nije draft u 2 ujutru u subotu, ili sam možda pogrešno izračunao po ovom američkom vremenu...
          IO NON RUBO IL CAMPIONATO
          ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
          C'E SOLO L'INTER

Comment

5pm po USA vremenu, znaci 11 po nasem. Osim ako nije namesteno na westcoast vreme, mada ne verujem.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Udji na odeljak managers i vidi last league activity i videćeš da je 9 sati razlika...
              C'E SOLO L'INTER

Comment

Имам бре акаунт на овом јахуу али сам заборавио како и шта...
                Не прави ми се други, хоћу онаааааааааааај!!!
                Arise, Serbia!
                You fell asleep long ago,
                And have lain in the dark.
                Now wake up
                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Jeste timezone LA. Wada menjaj to.

Comment

Your live online draft is set for Fri Oct 26 5:00pm PDT [ Add to My Calendar ], which is 4 days, 7 hours, and 38 minutes from now. Please arrive at least 10 minutes early since your draft will start promptly at the assigned time.
                    Potvrda...
                    C'E SOLO L'INTER

Comment

Jeste, PDT je pacific day time, Wadsone, vrati samo za 2 sata nazad i to je to.
                      sigpic

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                        Jeste, PDT je pacific day time, Wadsone, vrati samo za 2 sata nazad i to je to.
                        3 sata, ako cemo da pocnemo u 11.

Comment

My bad
                          sigpic

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                            My bad
                            Kakav si mi ti ekonomista, majku mu

Comment

Ekonomista koji lezi u krevetu pod temperaturom ceo dan.
                              sigpic

Comment

Nisam nista menjao to jbg, sada cu videti da promenim.
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X