Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2012/13 (raspored, sastavi ekipa, analize...)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Mi smo navodno mnogo zaludjeni Redick-om, a Knicks-i u Suns-i razmatraju trade Shumpert-Dudley. Od Phoenix-a i Dallas-a se ocekuje da posalju ponude za Smoove-a. Philadelphia razmatra trejdovanje Turner-a.
    Posto ostale ne pratim toliko, mogu samo da kazem da Turnera treba trade-ovati jer lik igra veoma slabo od povratka Holidaya. Mnogo nerezonskih suteva u utakmici, cesto se desava da baci neku ciglu.
    I da, dovodjenje Redicka bi bio jako pametan potez. JJ moze da pogodi odakle hoce + ima clutch gene.

Ne znam da li je neko spominjao ovo...

Andre Drummond, Detroit's explosive rookie center, will miss at least a month with a back injury.
    Sixers guard Jason Richardson will miss the rest of the season after having left knee surgery next week, a source told Y! Sports.
    sigpic

Comment

• Se prica mozda za neki trade vezan za Kelte? Nisam nista procitao zadnja 3,4 dana. Poslednje bilo jos ono sa Oden-om.
      sigpic

Comment

• Koliko ja znam ne. A i ako bude nesto, ne verujem da ce to biti neki mega trade.
        sigpic

Comment

• Rajon Rondo’s agent stated that his client could return earlier than originally expected.

Hornets-i hoce da trejduju E.Gordona
          "Nikad ne odustaj od necega sto volis"
          Legends never die. Mamba will be back!
          sigpic
          HOUSE ALL NIGHT LONG

Comment

• Ne reba nista spektakularno, nego sam da se popuni roster nekim solidnim igracem.
            sigpic

Comment

• Da se ne zabune ljudi, ovo "earlier than expected" verovatno znaci da ce biti spreman za trening kamp, sto je Danny Ainge jednom prilikom rekao da ocekuje.

Originally posted by NbaIsMyLife View Post
              Nek ga posalju u Toronto, taman da upotpune putujucu bolnicu.

Originally posted by colke995 View Post
              Ne reba nista spektakularno, nego sam da se popuni roster nekim solidnim igracem.
              Pa to. Mada, gledajuci trenutna ocekivanja za ovu sezonu, trade nije neophodan.
              Last edited by Rondo9; 10-02-13, 13:54.
              sigpic

Comment

• Originally posted by NbaIsMyLife View Post

Izvor?
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Izvor?
                  Hoops Nation
                  Mislim to su i sigurno glasine samo ali ko zna...
                  sigpic
                  HOUSE ALL NIGHT LONG

Comment

• Daj link brate mili
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• http://www.hoops-nation.com/hornets-...r-eric-gordon/

http://www.hoops-nation.com/rondo-co...than-expected/
                      sigpic

Comment

• Evo postavio je Rondo
                        sigpic
                        HOUSE ALL NIGHT LONG

Comment

• Debilan potez kako god okrenes.
                          sigpic

Comment

• Pa i meni nije jasno zasto to. Gordon moze da im bude lider tima,msm ako vec i nije
                            Last edited by NbaIsMyLife; 10-02-13, 14:28.
                            sigpic
                            HOUSE ALL NIGHT LONG

Comment

• Nece covek da igra za Hornets-e, ne mozes ga naterati jbg..
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Debilan potez kako god okrenes.
                                Pa i ne mora da bude. Zavisi sta bi dobili za njega.
                                Cinjenica je da on i dalje moze postati veliki igrac, pa bi zbog toga mogli skupo da prodaju + je injury prone, a ja cisto sumnjam da ce ga povrede zaobici u nastavku karijere. A i Wada je vec napisao - covek tamo igra preko kurca

Comment

Working...
                                X