PES & FIFA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Zbog RAM-a verovatno...

DLC resava transfere, nije to problem, ali steta sto ne mozes...
    sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
    -Jürgen Klopp

Comment

• Имам инсталиран Max Payne 3, игрица има 30 гига или колико већ, играм опуштено.
      Не могу јбн ПЕС да играм од 5 гига!

Comment

• El imao neko problem sa PES-om, meni nece da mount-uje image ??? Skidao sam sa ovog linka koji je Ves postavio cini mi se...
        sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• Nema veze velicina igrice sa njenom zahtevnoscu. Mada, ako je tebi tako, vrlo verovatno da cu i ja igrati kurcinu.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I meni treba vise RAM, grafa i procesor su ok. Al' samo 1GB RAM moze da mi predstavljla problem

Comment

• ka ja kada bi samo skinuo na komp pes, pukao bi..
              Originally posted by Vladan
              SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
              :vinjaksmajli:

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                Mada, ako je tebi tako, vrlo verovatno da cu i ja igrati kurcinu.
                A verovatno i ja...

Greska neka, ja mountovao pogresni nek levi fajl... Instaliram pa cemo videti, sta bog da...
                sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• Сад сам обрисао и ставио од Realoaded-а има 5.78 гига.
                  Можда је неки баг тамо или шта већ немам појма, да покушам.

Comment

• Originally posted by DelijaHool View Post
                    Сад сам обрисао и ставио од Realoaded-а има 5.78 гига.
                    Можда је неки баг тамо или шта већ немам појма, да покушам.

E dobar si lik skroz... Ali ok je nadati se...
                    sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• Nece ni da startuje, na specifikacijama u settings imam dve za unable, za VRAM i graficku, sto su i najslabije komponente. A satro minimal requirements isto kao i za PES 13, jes' kurac...
                      sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• Originally posted by Freshman91 View Post
                        Nece ni da startuje, na specifikacijama u settings imam dve za unable, za VRAM i graficku, sto su i najslabije komponente. A satro minimal requirements isto kao i za PES 13, jes' kurac...

Шта да ти кажем..

Comment

• Skupiti pare za normalan komp, i onda mogu misliti o PES 14...
                          sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• Danas i juce da nije bilo kretena Juve-a i Chelsea i jednog veceg kretena Yuznog mogao sam fino ko covjek uzet komp. Ovako kurcina
                            sigpic
                            "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                            AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Dajte cd key, ne mogu nigde da nadjem u 3 picke materine
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• WR92-PN7U-Y9YV-EYC3-R2U2

Comment

Working...
                                X