Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Pa najbolji je bio po statistici a i u reportu kazu da je pokidao.

Comment

Tatica <3

"Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

Koliki je Ezeli sunce ti jebem. Harrison igra dosta slabije nego u prosloj utakmici.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Je l' to Klay igra keca? Turkyilmaz dominira terenom!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jel igra Aleksandrov letnju ligu?
            http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

Kako iznudjuje faulove Lilard, bruka, sve and + 1. Vidi se da ce biti masina u napadu, u odbrani mora bolji. Znaci one price da zna samo da sutira padaju u vodu jer je strasan paser, sa Lamarkusom to moze samo da se popravlja. Definitivno nije Portland pogrijesio sto ga je izabrao.

EDIT: Lilard je premocno koristi pikove, a ima i prebolesan ball handling, vec ga obozavam.

Mejers Leonard je u defanzivi odlican, odlican je bloker, kad skoci nema sanse da mu uhvate skok, defensive minded igrac, ono sto i treba Portlandu. Pravi neke glupe faulove, ali ce se vremenom popravit. U napadu zna da koristi cuttove i nije los paser za tolku visinu. Trci kao jelen jbt. ZIVOTINJA!

Lilard pogodio za 3 poena 24 sekunde za kraj. Silovao je Riversa nocas.

Sto se tice Riversa, previse je silovao, htio da se dokaze odmah, ali ne moze. Ne boji se kontakta, ali on samo hoce da probija. Nije ostavio neki utisak na meni.

P.S. Odlicna utakmica sto se tice Summer League standarda.
              Last edited by Reise; 16-07-12, 05:52.
              sigpic

Comment

el moze neko da stavi roster lejkersa koji igra u las vegasu

Comment

Originally posted by n.aleksa View Post
                  Odes na prvi post i kliknes na bilo koju odigranu utakmicu Lejkersa, i izbacice ti statistiku
                  za taj mec, kao i kompletan roster.
                  It is not the violence that sets a man apart.
                  It's the distance he's prepared to go.

Comment

Originally posted by n.aleksa View Post

На:

http://www.nba.com/summer-league/2012/teams/lakers/

/едит, предухитрио ме Апа.
                    Last edited by Урош94; 16-07-12, 11:47.
                    Arise, Serbia!
                    You fell asleep long ago,
                    And have lain in the dark.
                    Now wake up
                    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Damian Lillard on his summer league debut

Comment

• sigpic

Comment

• Jer Kingsi igraju veceras u pola deset protiv Hjustona?

Comment

• Originally posted by papekings View Post
                            Jer Kingsi igraju veceras u pola deset protiv Hjustona?
                            jel stvarno toliko cimanje pogledati prvi post?

Comment

• Boli apa, boli!
                              sigpic

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                                jel stvarno toliko cimanje pogledati prvi post?
                                Odustali smo s takvim opaskama odavno.

Comment

Working...
                                X