Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Bogut brate
    Odigrao je on svoje.

Comment

• Gar : “Holy shit another Kentucky player lets draft him!”

Pax: "wait i think there is other talent available "

Gar “shut up pax, HE PLAYED FOR KENTUCKY AND THEY WIUNNNN and stuff”

Btw, nije iskljuceno da kupimo pika druge runde i uzmemo nekog beka.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ako ne uzmemo Q. Millera ja odoh da se ubijem.

Ajde sve vam hebem

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
          Hoces da kazes da si gledao mocni Weber state?

Ja licno bas gotivim Lillarda,ali kad dodjes sa takvog kurtona od koledza onda je malo teze da se naviknes na NBA. M. Teague je talentovaniji od buraza.

EDIT: Ajde Wizardsi uzmite nekog Evropljana pa da se razilazimo.
          Lik ce igrati prvu postavu pored Lamarkusa.
          Cak moze u prvoj sezoni da dobije 35+ minuta i zbog toga jos vise ce napredovati.
          Sa loseg univerziteta je, ali to nista ne znaci.
          sigpic

Comment

Ako ne uzmemo Q. Millera ja odoh da se ubijem.

Ajde sve vam hebem
            Je l' ti ono bese rece da on nije ni za sta?

Dobro je, zadovoljan sam, muka mi je vise Heat-a, OKC-a i ostalih, jedva cekam da pocne sezona bre, vidi kakve mlade snage su usle u ligu!
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Reise View Post
              Lik ce igrati prvu postavu pored Lamarkusa.
              Cak moze u prvoj sezoni da dobije 35+ minuta i zbog toga jos vise ce napredovati.
              Sa loseg univerziteta je, ali to nista ne znaci.
              Ma ne sporim ja to nista,ali da je reach - jeste. Marhall je meni bolji. Mada mogu da kenjam do sutra,jednog sam gledao 10ak puta,drugo ni jednom

Imam neki dobar osecaj kad je Lillard u pitanju,ali Teague mi je miljenik

@Mac - Za drugu rudnu je tata. Ali jbg,uzesmo Satornaskog. Jel gledao neko ovog baju?

Comment

• RIP brat Ljubasin.
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Da se druzi sa Veselim

Comment

Odigrao je on svoje.
                    Ne bogohuli.
                    sigpic

Comment

• Drago mi je zbog ovog Bernarda Dzejmsa.
                      sigpic

Comment

• Uze Dallas vojnika James-a.
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Ljubo brate, reci nesto za Diona Vejtersa sa 4. pika.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                            Ljubo brate, reci nesto za Diona Vejtersa sa 4. pika.
                            Odusevljen sam. Ali bez zezanja. Treba imati muda

Dokle ce bre vise ovi Nagetsi da nabijaju talenat?

Comment

• Doron Lamb, Darius Miler i Kajl O'Kvin. 2 od ovih 3 ocekujem.
                              Ne vjerujem.
                              sigpic

Comment

• Barton je tata za svu trojicu Reise

Comment

Working...
                                X