NBA Draft 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Ne znam, nisam imao vremena ove godine da citam o igracima i da gledam snimke, tako da o njemu sudim po onome sto sam gledao uzivo i bio je lider Jayhawks-a sa Thomas-om. Jebem li ga, odlican je defanzivac, od njega se ni ne ocekuje ne znam sta, samo da bude jeftina zamena za Derrick-ovih desetak minuta odmora.
    Ma on je vama prekopotreban,nema tu diskusije. Ali ne bi me cudilo da i Teague padne dosta,pa ga vi pokupite

Comment

• Peri Dzons ima problema sa koljenom. Da li vam to govori nesto?
      sigpic

Comment

• Da, danas sam procitao da Perry ima medical red flag (zaboravih da postavim ), steta.

Inace, Kahn je Bobovim mackama ponudio Derrick-a za drugog pika. On stvarno misli da je MJ retardiran?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Inace, sve vezano za danasnje transakcije cu kaciti ovde, vezano ili nevezano za sam draft, cisto da ne morate da pratite 3 teme.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Брате није нам (мени) то тешко. Боље (ако теби није тешко) да пишеш у Офсизон теми оно што нема везе са драфтом.
            Arise, Serbia!
            You fell asleep long ago,
            And have lain in the dark.
            Now wake up
            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Brate, nauci da citas izmedju redova, mene ustvari mrzi da menjam teme non-stop.
              sigpic

Comment

• Ljubo, svi zivi lude za Fournier-om, sta mislis da l' ce biti nesto od njega i kad ce ici?

Seb misli da je malo slabija verzija Harden-a, mrzi me da radim sad post o njemu.
                sigpic

Comment

• Prica se da Sullinger pada i iz prvih 20, ajd nek' da Bog da padne nama.
                  sigpic

Comment

• Of the wings expected to go in the top 10 (Beal, MKG, Barnes, Waiters, Rivers & Lamb) no one shot better than 36.5 from three (Rivers).

Kakav podatak.
                    sigpic

Comment

Prica se da Sullinger pada i iz prvih 20, ajd nek' da Bog da padne nama.
                      Neka dodje do 27-og mesta...
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Prica se da Sullinger pada i iz prvih 20, ajd nek' da Bog da padne nama.
                        Bostonu je preko potreban visok igrac, tako da verujem da cemo ga mi izabrati sa 22. mesta, a i bilo je price da smo zainteresovani za njega.
                        sigpic

Comment

• El ce da bude prenos na Sport klubu ili nekom drugom kanalu mozda?

Comment

• Mi biramo 48. , ne bi bio los da se pojavi jos jedan Fields
                            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Sources say Boston's push to move into the lottery is partly driven by a desire to land Duke's Austin Rivers.

Ne znam bas koliko je ovo pametno.
                              sigpic

Comment

Ne znam bas koliko je ovo pametno.
                                Ako bi dosao u Boston, morao bi da igra dvojku, jer se pored Ronda na pleju nece naigrati. Posto ima los Catch and Shoot, ne znam ni ja koliko bi to pametno bilo, ali valjda Doc zna sta radi
                                sigpic

Comment

Working...
                                X