Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Rekoh im da biraju, Dvajt ili ja, necu sa tom karikaturom da budem u istom timu

Comment

• Kurt Helin:
      Ray Allen will verbally commit to the Miami Heat after Thursday's meeting sources close to him and his agent tell Y!
      /едит

Ипак је вест лажна.
      Last edited by Урош94; 03-07-12, 22:42.
      Arise, Serbia!
      You fell asleep long ago,
      And have lain in the dark.
      Now wake up
      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
        Kurt Helin:
        Spread the court baby, spread the court.

Comment

• Heat nastavlja da dominira, umesto da konacno dovedu tog centra i da ga imaju bar 3-4 godine, oni ce dovesti jos jednog beka i potrositi mini MLE koji imaju.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Едитовао сам пост. Ипак је вест лажна. Човек има лоше инсајдере.

Orlando has not ruled out trading Dwight Howard to the Nets, league source says. Talks with Lakers also continuing.
            Last edited by Урош94; 03-07-12, 22:47.
            Arise, Serbia!
            You fell asleep long ago,
            And have lain in the dark.
            Now wake up
            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Heat nastavlja da dominira, umesto da konacno dovedu tog centra i da ga imaju bar 3-4 godine, oni ce dovesti jos jednog beka i potrositi mini MLE koji imaju.
              Niska postava radi protiv OKC-a a ja ne vidim drugog protivnika u finalu do godine.

Comment

• Radi znaci kristalna kugla opet, nisi je dugo upotrebljavao.

Jes' da ima jos cirka 10 meseci do PO-a sledece sezone, al' ono, otprilike se zna vecina stvari.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Radi znaci kristalna kugla opet, nisi je dugo upotrebljavao.

Jes' da ima jos cirka 10 meseci do PO-a sledece sezone, al' ono, otprilike se zna vecina stvari.
                  Ja sam realan covek.

Comment

• Naravno, opste poznato i priznato na forumu.
                    sigpic

Comment

• A mene djubre provocira, kaze propala Oklahoma, nema vama finala sledece godine
                      Cuj prvi maj

Comment

Heat nastavlja da dominira, umesto da konacno dovedu tog centra i da ga imaju bar 3-4 godine, oni ce dovesti jos jednog beka i potrositi mini MLE koji imaju.
                        Treba neko da zameni Mike Miller-a, tako da im treba suter.
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                          Treba neko da zameni Mike Miller-a, tako da im treba suter.
                          Gde ide Mike? Nisam upoznat.
                          sigpic

Comment

Gde ide Mike? Nisam upoznat.
                            Rekose valjda da ce u penziju, zaebao se skroz ove sezone. Ima operaciju kolena i operaciju ramena tokom leta, tako da od njega nema leba vise.
                            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
                              A mene djubre provocira, kaze propala Oklahoma, nema vama finala sledece godine
                              Ako ti pitas nema. Trejdujete Hardenicu da ne bi otisao za bud zasto, uzimate Brendona Dzeningsa i Luka Ricarda Mbaa Mutea iz Milvokija, Rasel prelazi na dvojku i Durent vise nikad ali nikad ne sutne 10 puta na utakmici.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                                Ako ti pitas nema. Trejdujete Hardenicu da ne bi otisao za bud zasto, uzimate Brendona Dzeningsa i Luka Ricarda Mbaa Mutea iz Milvokija, Rasel prelazi na dvojku i Durent vise nikad ali nikad ne sutne 10 puta na utakmici.
                                Da bog da ti Vejd sutirao 25 po mecu i Dzejms ti slomio nogu na OI pri rezultatu 93-21 protiv Sudana u grupi.
                                Cuj prvi maj

Comment

Working...
                                X