Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ernesto View Post
    Ostin? Ako jeste, ziveces u najlepsem gradu u Teksasu.
    Hej, jeste Ostin! Jesi bio tamo?

Upoznao sam vec neke ljude koji jesu, i svi pricaju sve najbolje o gradu.
    Vec sam nasao stan i sve, tacnije firma mi je ponudila par opcija, pa sam
    izabrao.

Super mi je sto nije toliko daleko od SA, pa cu moci da gledam crno-bele
    majstore na delu, a i sto necu morati da se budim u sred noci da bi gledao
    pristojnu kosarku.

Izvinjavam se ostalima na offtopic-u.
    It is not the violence that sets a man apart.
    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• D.Rose, C.Durant i Blake Griffin na coveru za NBA 2k13
      R.Allen 90% potpisuje za Miami tako da ce sledecegod biti jos veca ludnica,samo jos jedan centar mozda Greg Oden...

Comment

• The Bulls are interested in Brandon Roy. They have had discussions with teams about trading Luol Deng for a chance to move into the lottery to pick up North Carolina’s Harrison Barnes in Thursday night’s draft. They have also likely kicked around the idea of trading every other player on their roster because exploring options is what quality franchises do during the offseason.
        The Golden State Warriors have extended a qualifying offer to guard/forward Brandon Rush, making him a restricted free agent, the team announced today.
        Sean Deveney: Let's not put #Celtics G Ray Allen in a Heat uniform just yet. Source says he, “hasn’t made any decisions yet as to where he’s playing.”

Loma vesti.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• The Wolves today acquired 6-7 guard/forward Chase Budinger and the draft rights to 6-9 forward Lior Eliyahu from the Houston Rockets in exchange for the 18th overall pick in Thursday's draft.
          Oklahoma City will send Boston a 2013 second-round pick that it owns from Charlotte, a source said.
          Y! Sources: Detroit has traded Ben Gordon and a lottery-protected 2013 pick to Charlotte for Corey Maggette.
          http://sports.yahoo.com/news/nba--so...-maggette.html

Last edited by Урош94; 27-06-12, 01:24.
          Arise, Serbia!
          You fell asleep long ago,
          And have lain in the dark.
          Now wake up
          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Undersized SG chucker i pik prve runde za jednog od najvecih chucker-a u istoriji lige?
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• detroit trejdovao0 gordona , pa jel su oni normalni

Comment

• Originally posted by Bluegolub88 View Post
                D.Rose, C.Durant i Blake Griffin na coveru za NBA 2k13

Comment

• LBJ kod David-a Letterman-a covek se bas bas vezao za titulu xD
                  Originally posted by Brajkula
                  Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Originally posted by n.aleksa View Post
                    detroit trejdovao0 gordona , pa jel su oni normalni
                    Prima najvecu platu, prosle sezone mu jeste bila najbolja od kada je dosao iz Cikaga i poboljsao je procenat suta(pogotovo u drugom delu sezone), ali s obzirom da je rezerva morali su da ga se otarase da ne bi neki igraci iz startne postave trazili vecu platu, jos na njegovoj poziciji ima konkurenciju u vidu Stakija.Pamticu ga u prosloj sezoni po tome sto je imao sutersko vece protiv Dalasa i Filadelfije i oborio jedan rekord, mozda jos koji ali se ne secam.
                    Njemu ugovor traje jos dve godine i iz sezone u sezonu mu naravno raste, pored njega u Sarlot su poslali buduceg pika iz prve runde za sledecu godinu, a doveli Megetija koji ima da odradi jos godinu dana ugovora sto znaci da bi za godinu dana jurili slobodne agente na toj poziciji.Not bad.

Comment

• Čitam na B92, samo šteta što nema da piše odakle njima konkretno ove informacije!

Code:
                      "Prema poslednjim informacijama, Hjuston je ponudio Sakramento Kingsima Kajla Lovrija (14.3p) uz 14. i 16. pika za Tajrusa Tomasa (16.5p) i pravo na 5. pika na draftu. "
                      Code:
                      Vlasnik Bobketsa Majkl Džordan još uvek nije prokomentarisao najavu novog trenera Majka Danlapa da će trejdovati drugog pika, ali s obzirom na promašaja sa prethodnih draftova, moguće je da će Džordan dozvoliti trenero da napravi najavljeni potez.
                      Ako je ovo tačno, onda ...
                      Originally posted by Brajkula
                      Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ma ja se divim Allenu bre, pogotovo posle onoga sto je apa ispricao o prirodi njegove povrede.
                        Kolika je to zelja za igranjem kosarke kada svakog dana trpi takav bol.
                        Gde god da ode uvek ce ostati majstor.
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Jos kad bi Tajrus Tomas igrao za Kingse.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
                            Prima najvecu platu, prosle sezone mu jeste bila najbolja od kada je dosao iz Cikaga i poboljsao je procenat suta(pogotovo u drugom delu sezone), ali s obzirom da je rezerva morali su da ga se otarase da ne bi neki igraci iz startne postave trazili vecu platu, jos na njegovoj poziciji ima konkurenciju u vidu Stakija.Pamticu ga u prosloj sezoni po tome sto je imao sutersko vece protiv Dalasa i Filadelfije i oborio jedan rekord, mozda jos koji ali se ne secam.
                            Njemu ugovor traje jos dve godine i iz sezone u sezonu mu naravno raste, pored njega u Sarlot su poslali buduceg pika iz prve runde za sledecu godinu, a doveli Megetija koji ima da odradi jos godinu dana ugovora sto znaci da bi za godinu dana jurili slobodne agente na toj poziciji.Not bad.

Protiv Denver-a trojke 7 od 7 ako se ne varam. BG je mozda chucker, mozda je undersized, ali kada je u elementu jedino Bog moze da ga cuva. Setite se samo one serije Bulls-a i Celtics-a, stepen tezine suteva koje je on pogadjao je bio nemoguc.
                            sigpic

Comment

• Sources: Clippers eye Lamar Odom

Bulls to Remain Intact for Next Season?

Ken Berger of CBS Sportsline is reporting that sources from around the NBA say the Dallas Mavericks are starting to act as though they are preparing to miss out on Deron Williams in free agency and looking for a Plan B. It looks more and more likely that Williams will opt to stay in Brooklyn as the Nets look to rebuild around him and Brook Lopez. As Berger reports, under new CBA rules, the Nets can offer Williams a five-year deal worth approximately $100 million — one year and about $26 million more than the Mavs, the only other team the All-Star is believed to be considering.
                              The Los Angeles Lakers have been recently linked to the Washington Wizards by Sam Amico of Fox Sports. Sam wrote the Wizards might have interest in Pau Gasol for the third pick in the draft (along with the necessary, but unspecificed, matching contracts).

Late Tuesday Daniel Artest, brother of Metta World Peace, tweeted that he thought it was “bs but it’s picking up.”

The rumor per Artest is Trevor Ariza, Andray Blatche and the #3 pick for Gasol and Peace.

The problem is the math. The Wizards are over the cap and they just traded for Ariza. As such, they cannot package him with another player for two months.

The Lakers can easily break the deal into separate components and if you asked the Wizards to do Ariza for Peace straight up – and then Gasol for Blatche, yes the packaging issue is overcome.

Unfortunately for this rumor, Gasol for Blatche doesn’t come close to working for the Wizards given Pau makes $18.7 million and Blatche just $6.4 million. The Wizards would need to send out at least another $6 million and change to take on Gasol’s large contract.

Without Nene or Emeka Okafor in the discussion, which is not the rumor as suggested, it’s difficult to find a way around that salary limitation.

For now file this one under bad math . . .
                              Не свиђа ми се ни једна од ових комбинација између Лејкерса и Визардса. Мада вероватно и нема ништа од тога...

Doc Rivers tells the Boston Herald that he thinks that Kevin Garnett will return to the Celtics next year.
                              Last edited by Урош94; 27-06-12, 14:17.
                              Arise, Serbia!
                              You fell asleep long ago,
                              And have lain in the dark.
                              Now wake up
                              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Protiv Denver-a trojke 7 od 7 ako se ne varam. BG je mozda chucker, mozda je undersized, ali kada je u elementu jedino Bog moze da ga cuva. Setite se samo one serije Bulls-a i Celtics-a, stepen tezine suteva koje je on pogadjao je bio nemoguc.

Nisam puno gledao seriju, uvek sam se uspavao, jer nisam utreniran kao sada.
                                Bilo mi je na neki nacin krivo sto je napustio Cikago.U Detroitu zbog konkurencije koju je imao na svojoj poziciji nije bio na nivou na kojem je bio u Cikagu.Imao je ulogu rezerviste i to mu se nije svidelo.Nece se on puno naigrati u Sarlotu pored Hendersona, mislim da ce imati gori ucinak nego sto je imao u ovoj sezoni.Svakako ce on za Sarlot biti korisniji nego Megeti, takav suter im je prekopotreban.

Comment

Working...
                                X