Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Batum postaje RFA prvog jula, a Minnesota sprema dvogodisnji ugovor za Roy-a.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• GM Minesote Dejvid Kan pozvao Bjelicu u Minesotu kako bi se Nemanja upoznao sa trenerom Adelmanom kako bi razgovarali o njegovim planovima, i kada bi se on pridruzio ekipi.
      Originally posted by Brajkula
      Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Love, Roy & Pekmen <3
        There's something wrong with me chemically
        Something wrong with me inherently
        The wrong mix in the wrong genes
        I reached the wrong ends by the wrong means
        It was the wrong plan
        In the wrong hands
        With the wrong theory for the wrong man
        The wrong lies, on the wrong vibes
        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Mladen View Post
          GM Minesote Dejvid Kan pozvao Bjelicu u Minesotu kako bi se Nemanja upoznao sa trenerom Adelmanom kako bi razgovarali o njegovim planovima, i kada bi se on pridruzio ekipi.
          Hm, Ricky i Nemanja u jednoj ekipi, kakav ce to biti protok lopte
          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ali izgleda da Nemanja nece ove sezone da ide u NBA, ima jos uvek validan ugovor sa maticnim klubom, mada i klauzulu da moze kad god pozeli da ode u NBA. Ko zna, ali ja nesto sumnjam da ce odlucio da ove godine ode u NBA

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• As ex-Portland Trail Blazer Brandon Roy plans his comeback to the NBA, the Chicago Bulls, Dallas Mavericks, Indiana Pacers and Minnesota Timberwolves have emerged as serious suitors to sign the former All-Star guard, league sources told Yahoo! Sports.

EDIT:

One league source said the Rockets hoped to make deals for the additional Draft picks using existing players, so they would have as many as four first-rounders they could put in a package to Orlando for Howard. One potential deal, according to a league source, would send Martin to Minnesota–presumably for the Wolves’ 18th pick in the first round–where Martin would play for former Rockets coach Rick Adelman; Martin had success playing for Adelman during their years together in Houston.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ne polazi nade u Brandon-a, ako dodje u Chicago ima da se povredi pre nego sto pocne sezona
                sigpic

Comment

• Originally posted by RRondo9 View Post
                  Ne polazi nade u Brandon-a, ako dodje u Chicago ima da se povredi pre nego sto pocne sezona
                  Ne malerisi ti odmah

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Дођу Рој и Бјелица у Минесоту и има да вриштим...
                    Arise, Serbia!
                    You fell asleep long ago,
                    And have lain in the dark.
                    Now wake up
                    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
                      Дођу Рој и Бјелица у Минесоту и има да вриштим...
                      Ma kakav Bjelica. Nije on glup decko. Svestan je da jos nije za NBA.

Comment

• Добро, не мора ове сезоне, само нек дође више.
                        Arise, Serbia!
                        Now wake up
                        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Mladen View Post
                          Ne malerisi ti odmah
                          Sta ja da malerisem?

Kazem za Mac-a, on ih malerise sve redom pocevsi od njegovog imenjaka pa sve do bivseg MVP-a
                          sigpic

Comment

• Matt Howard will play the NBA Summer League in Las Vegas with the Phoenix Suns. Howard has spent his rookie season in Europe with Olympiacos and EnBW Ludwigsburg with whom he has scored 12.1ppg, grabbing 5.8rpg and dishing 2.2apg in 13 games in Bundesliga
                            Howard has gone to minicamps with Spurs and OKC is going to another with the Cavs next week. A lot of NBA Teams are showing interest in the player after his season in Europe and his storied college career.
                            Arise, Serbia!
                            Now wake up
                            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Pre par nedelja sam procitao ovu informaciju da Adelman hoce da odradi par treninga sa Bjelicom i da vidi da li je spreman za NBA. Adelman je izjavio da timu treba secondary ball handler pa verovatno zato i zove Bjelicu da proveri da li mu se on tu uklapa. Mislim da je jos prerano za ovu pricu treba Bjelici jedna sezona sa postenom minutazon u evroligi. Dobice, ako ostane, ove sezone sigurno i vise prostora u Kahi mada mozda ljudi iz Mineste veruju da ce ga bolje razviti ako je kod njih ali sta znam mislim da jos fizicki nije spreman da izdrzi ovaj tempo.

Sto se tice Roy-a veliki rizik sa te 2 godine ali to je i jedini nacin da ga dovucemo kod nas, moze mnogo da se isplati ali samo ako se oporavio bar dovoljno da moze da napadne kos inace ovako kao solidan suter sa losim kolenima nece nam doneti nista sem opterecenja budzeta za naredne dve godine posto ce sigurno neki fin kes morati da padne da bi mu skrenuli misli sa contender-a. Mozda gresim mozda je dosta radio na sutu tokom ove godine da kompenzuje slabiju prodornost, mozda je skoknuo do Nemacke pa sredio kolena ko Kobi sta znam svakako je veliki rizik ali ono mozda vredi da probamo posto mozemo da dobijemo sjajnu stvar samo nisam bas siguran za kolko kesa ali kapiram je manje od onoga sto ce Martinov ugovor da dovuce. Sto se tice tog trejda mislim da je dosta moguc posto se prica vec duze vreme da Minny ne zeli jos jednog klinca vec bi da dovedu iskusnog igraca za pika prve runde. Martin bi nam se uklopio ofanzivno ali je rupa u odbrani i dovlaci masivan ugovor koji nam fino zatvara vrata dovodjenju nekog boljeg igraca preko free agent market-a. Svakako mislim da ce se Adelman tu najvise pitati, ipak su radili on i Martin zajedno u Hjustonu zna koliko i sta moze i da li vredi toliko para iako je za samo jednu godinu opet ce ostati rupa na trojici posle toga koju ce popunjavati Williams koji mora mnogo da radi da bi igrao tu poziciju u NBA Wes koji je katastrofa i eventalno Bjelica ako ga dovuku.

Comment

• Woj:
                                Minnesota has agreed to trade the 18th overall pick in Thursday's draft to Houston for Chase Budinger, league sources tell Y! Sports.
                                Houston has also included the rights to Israeli Lior Eliyahu in the deal to Minnesota, a source said.
                                Houston will keep working to flip those picks (14, 16 and 18) as part of package for Howard, or perhaps an impact player high in lottery
                                Немам времена за коментар типа стручни.
                                Arise, Serbia!
                                Now wake up
                                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Working...
                                X