Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Seven to go...
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Source confirms that Magic brass tried persuading Dwight Howard to drop his trade request and stay in Orlando. Howard has no interest.

U duhu teme, hoce u Miami!!!
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nek upita Branislav kolegu sta ce biti sa Hauardom pa nek nam javi.
        Cuj prvi maj

Comment

• Ma sigurno, posto jedino Heat moze da osvoji tiulu u narednim godinama, svi ce tamo.

Comment

• Blake inace gadno sjeb'o koleno izgleda na treningu i to isto ono kao pre par godina. Ukoliko je opet ista povreda, vrlo moguce da je on odigrao svoje.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
              Nek upita Branislav kolegu sta ce biti sa Hauardom pa nek nam javi.
              Ostaje Hauard jos ovu sezonu u Orlando, posle isteka ugovora ide u Majami, koji je vec osvojio drugu titulu, da igra za MLE (5 miliona). Posle toga pocinje veliki uspon Majamija i zaredjace 8 titula i biti rame uz rame sa Bostonom i Lejkersima.
              sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                Ostaje Hauard jos ovu sezonu u Orlando, posle isteka ugovora ide u Majami, koji je vec osvojio drugu titulu, da igra za MLE (5 miliona). Posle toga pocinje veliki uspon Majamija i zaredjace 8 titula i biti rame uz rame sa Bostonom i Lejkersima.
                Nece imati obican MLE, nego samo mini od 3 miliona jer ce biti u luxury-u. Mada prihvata Dwight sve to laganini, ko ne bi zeleo da igra za najjaci tim ikad!?

Elem, dosta smo trolovali, mislim da je poenta shvacena (mada mozda i nije, ko zna), vratimo se pravoj temi.
                sigpic

Comment

• Jako ce mi biti zao ako je ta Blakeova povreda ozbiljna, mozda i najzanimljiviji igrac za gledanje trenutno. Ko zna dokle moze da napreduje, samo da ga zdravlje posluzi.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Blake inace gadno sjeb'o koleno izgleda na treningu i to isto ono kao pre par godina. Ukoliko je opet ista povreda, vrlo moguce da je on odigrao svoje.
                    izgleda nije toliko strasno. sad ide u LA na MRI.

kazu da je slicna povreda kao ona u prvoj rundi protiv Memphisa.
                    ako je tako, onda se ocekuje brz oporavak.
                    It is not the violence that sets a man apart.
                    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Nema potrebe da vrijedjate tim Majamija na ovaj nacin. Mada delgado brate, smanji malo pricu o njima. Ja sam Heatovac, ali smara kad se prica samo o njima.

Comment

• Originally posted by Emil_LBJ View Post
                        Nema potrebe da vrijedjate tim Majamija na ovaj nacin. Mada delgado brate, smanji malo pricu o njima. Ja sam Heatovac, ali smara kad se prica samo o njima.
                        To je samo odbrambeni mehanizam. ;)

Neki ocigledno zaboravljaju kako su Miami i Lebron ovde bili branjeni pre celih mesec dana. Za mene je ovo licno najlepsi deo sezone za diskusiju, hajde da samo razgovaramo o jednoj ekipi!
                        sigpic

Comment

• Nije valjda nista ozbiljno sa Blake-om. Kakva je decko kucanja imao na treningu pre neki dan, pa ono nije humano.
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• nesto ovako:

It is not the violence that sets a man apart.
                            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Uz Lebrona, sigurno ima najjace telo u NBA. Steta sto to zglobovi inace ne prate.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                                nesto ovako:

Meni je jos ludje ono kad je bacio loptu od zid i onda tomahawk, vrisnuo sam istog momenta.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X