Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: ATP - NOVAK DJOKOVIC

[quote author=manda link=topic=478.msg73515#msg73515 date=1246734040]
    ako je roger,ovo napisao,bez veze,treba ga bojkotovati...
    [/quote]

slazem se,postavio nam pitanje i sad nas kulira > ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=478.msg73517#msg73517 date=1246734171]
      [quote author=manda link=topic=478.msg73515#msg73515 date=1246734040]
      ako je roger,ovo napisao,bez veze,treba ga bojkotovati...
      [/quote][/quote]

Nebi mu bezveze bio nick Roger ;D ;D ;D ;D ;D

Comment

u dvije rijeci:"utekao roger"!
        sigpic
        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

U Rogerovom stilu.. :-\ ;D ;D...Sad gledam onaj klip na RG,kada je uletio onaj navijac,roger se ponasao,kao da je covek sa macetom uletio....(ne provokacija)..

Comment

nemoj na to da me podsecas > >
              bas im je obezbedjenje bilo na nivou kad tamo neki ludak moze tek tako da ulece na teren > >
              a sta da je stvarno hteo nesto da uradi,kao onaj kreten Moniki Seles?

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

Ipak je to po meni nemoguce, prosla su ta vremena,sada nemozes unijeti u stadion sta hoces..Nije to do obezbjedenja,npr ti hoces da udes u teren,sjednes u 1 redove,kada nikoga nema samo uletis...

Ja mislim da je Roger trebao smugnuti u svlacionicu.

Comment

Meni nije jasno kako taj lik ne dobije neku zatvosrku kaznu,stalni nadzor ili tako nesto,nesto sto bi ga sprecilo da ulece na sportske priredbe.
                  Ko zna koliko je on puta uletao na razne sportske dogadjaje i odmah po pustanju iz policije on ode ne neku novu tekmu i uleti.I ako nastave ovako da ga pustaju ko zna koliko ce jos utakmica prekinuti.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

Novak je SIGURNO prvi po broju pogodjenih CELENDZA,ali tu je Federer sigurno ZADNJI ,a ne drugi ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
                      sigpic

Comment

to ti je isto kao onaj sto se penje po zgradama,zabrane mu u toj drzavi...on ode u drugu i pentra se,a ovaj ode i u drugu drzavu i na drugi sport...
                        sigpic
                        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• [/quote]

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

Nije nista lose,nego Roger poceo nesto da se saginje,da je safin bio uzeo bi onu kapu i nabio je njemu na glavu...Meni je zapalo za oci ono saginjane.. ;D ;D

Nista lose..

Comment

Djokovic je prvi po broju FANOVA,ali opet tu je Fed daleko od vrha ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
                              sigpic

Comment

• [/quote]

ma da,Fed tu nije ni u top 10 :-\

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X