No announcement yet.

Nole, idi u peršun!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nisam bas siguran da se gleda procenat , ali takodje nisam siguran da li se u slucaju da trojica imaju isti broj pobeda a jedan ( u ovom slucaju Djokovic) sa najgorim set kolicnikom ispadne prvi od preostala dva odredjuje njihovim medjusobnim susretom ( u tom slucaju bi Berdih bio prvi) ili set-gem kolicnikom ( u tom slucaju Ferer) , mada je najpametnije da sacekamo da se mecevi zavrse pa ce sve biti jasno .
    Za Novaka je najbitnije da ako ikako moze dobije 2-0 , on protiv Janka ima 3-0 ali je sva tri puta gubio set, i ako uspe da dobije 2-0 onda mu je jedan set za Davida sasvim dovoljan da prodje dalje . Ukoliko dobije 2-1 onda David mora da dobije da bi Nole isao dalje ...
    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Toliko raspredate pricu a sve pise na ATP sajtu:

Singles Group A qualification scenarios after the completion of the 2nd round of the event's group stage:

1) Regardless of score, if N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC and D. FERRER defeats T. BERDYCH, then D. FERRER wins the group and N. DJOKOVIC qualifies 2nd.
      2) Regardless of score, if J. TIPSAREVIC defeats N. DJOKOVIC and D. FERRER defeats T. BERDYCH, then D. FERRER wins the group and N. DJOKOVIC qualifies 2nd.
      3) Regardless of score, if J. TIPSAREVIC defeats N. DJOKOVIC and T. BERDYCH defeats D. FERRER, then T. BERDYCH wins the group and D. FERRER qualifies 2nd.

4) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 2 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 2 sets, then D. FERRER wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
      5) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 2 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 3 sets, then D. FERRER wins the group and N. DJOKOVIC qualifies 2nd.
      6) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 3 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 2 sets, then D. FERRER wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
      7) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 3 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 3 sets, then D. FERRER wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        Toliko raspredate pricu a sve pise na ATP sajtu:

Singles Group A qualification scenarios after the completion of the 2nd round of the event's group stage:

1) Regardless of score, if N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC and D. FERRER defeats T. BERDYCH, then D. FERRER wins the group and N. DJOKOVIC qualifies 2nd.
        2) Regardless of score, if J. TIPSAREVIC defeats N. DJOKOVIC and D. FERRER defeats T. BERDYCH, then D. FERRER wins the group and N. DJOKOVIC qualifies 2nd.
        3) Regardless of score, if J. TIPSAREVIC defeats N. DJOKOVIC and T. BERDYCH defeats D. FERRER, then T. BERDYCH wins the group and D. FERRER qualifies 2nd.

4) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 2 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 2 sets, then D. FERRER wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
        5) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 2 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 3 sets, then D. FERRER wins the group and N. DJOKOVIC qualifies 2nd.
        6) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 3 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 2 sets, then D. FERRER wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
        7) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 3 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 3 sets, then D. FERRER wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
        Evo svih mogucih solucija
        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Gleda se procenat. A ako svi troje imaju po isto pobedu a svima je razlicit procenat, onda samo poredjas 1, 2, 3; a ako dvoje od troje imaju isti procenat onda se gleda h2h izmedju to dvoje.

Comment

• Ostavite se tih kombinacija i usvojite novu sportsku teoriju, bolje izgubiti nego pobijediti

Comment

• Comment

• A sada polufinale.

Ali najači osećaj danas, moram i ovde da ponovim...

25.11.2011. meč između dva Srbina u O2 Areni U Londonu, na završnom Mastersu, briše svaku kalkulaciju i rezultat!
                Last edited by miloolja; 25-11-11, 16:30.
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nezainteresovani covjek!

Bjezmo Grumfe,njih je dvojica a mi smo sami!
                  sigpic

Comment

• BRAVO jANKO a za Novaka svakako sve zavisi od Ferera odnosno Berdiha...........Ferer ima nekoliko pobjeda protiv Berdiha i nece valjda veceras da izgubi........navijam za Ferera i zbog Novaka a i inace veliki je borac i dobro se bori protiv visokih igraca sa svojom visinom

Comment

• Bravo Janko! Odlicno si otplesao uz Novakovu muziku

Comment

• 27.11.2011. O2 Arena, London, završni Masters i dva Srbina

Last edited by miloolja; 26-11-11, 00:29.
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Je li ovo bilo prije meca? Vjerovatno, jer Novak djeluje bas zadovoljno.

Comment

• Nole a sada na ZASLUZENI i lep A sledece sezone da nam se vrati onaj supermen,sigruran sam da hoce,uh kako je dobar osecaj kada jednostano znas da je nepobediv,zar nije tako dragi moji drugari?Sigruno ce se vratiti
                            http://www.youtube.com/watch?v=gNJPWuJdVTQ http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._3602351_n.jpg http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...13714580_n.jpg http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...32341258_n.jpg

Comment

• Naravno da hoće.

Last edited by miloolja; 26-11-11, 00:02.
                              sigpic

Comment

Working...
                              X