Nole, idi u peršun!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Svaki ucesnik foruma je malo razlicit.

Federer je samo jednom u Uimbldonu imao bolji postotak, 2009. (78.6%). Isner je ove godine u Miamiu imao 74% a u Uimbldonu 74.6%.

Imati 77.91% znaci biti u rangu onoga sto su postigli najbolji serveri u istoriji na turnirima na kojima su bili u top formi. To je blizu rekorda. Ovo je statistika nabljih za ovu godinu:

Code:
    1	Isner	73.84%
    2	Dr. Ivo	73.82%
    3	Raonic	73.17%
    4	Federer	72.65%
    5	Kyrgios	70.11%
    6	Kevin	70.42%
    7	Delpo	68.70%
    8	Querrey	67.96%
    9	Novak	67.91%
    Last edited by NI; 17-10-18, 05:41.

Comment

• Twenty is not safe

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Noksi ne igra petstoticu sledece nedelje.
        Bitka za #1 se nastavlja u Parizu.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
          Noksi ne igra petstoticu sledece nedelje.
          Bitka za #1 se nastavlja u Parizu.
          To je sasvim ok odluka. Jedinu veliku gresku je napravio igranjem Laver Cupa. Ostatak sezone je skroz ok planirao.

Comment

• A sutra u Pragu na oprostaju Lepog

sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Sto je jutros pomama oko Rafe i Novaka, koji su najavili da ce se boriti u egzibicionom mechu u Saudijskoj Arabiji krajem godine? Sva svetska javnost ogorcena, Rodzer ispada svetac jer je odbio, ovu dvojicu razapese kao podrzavaoce terorizma..

Comment

• Ma sve lazni moralisti i borci za prava coveka, hau jes no.
                  Sta sada ako ih bojkotuju, nesto ce da se promeni? Ma kako da nece, gluposti.
                  Da ne pricam da ce pre tako da skrenu paznju na probleme tamo, nego bojkotovanjem.

Na kraju italijanski Super Kup odrzace se u januaru izmedju Juventusa i Milana, pa fudbalski prijateljski mec izmedju Brazila i Argentine odigran pre 2 dana, borbe WWE...sto se na njih ne okome..
                  sigpic

Comment

• Neki idu toliko daleko da komentarisu svajcarsku zastavu kao nepozeljnu tamo (krst), a zbog krsta u sredini srpskog grba se dovodi u pitanje i Noletova zastava da li da se zavijori, kao i njegov krst sa Hilandara da li ce smjeti da ga nosi... gospode...

Comment

• Ma to je sad u zizi zbog ovog novinara sto su ga ubili
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Tamo je uvek je nesto, Jemen, prava zena.... A ne vidim i ne cujem da se digla buka oko onog svirepog ubistva bugarske novinarke, jos na onakav nacin.
                        Dvostruki arsini i lazni moralisti.

Mats
                        sigpic

Comment

• Da li neko prenosi večerašnji (oproštajni) meč u kome Radek Stepanek stavlja reket o klin?

Comment

• Sad bi trebali da pocnu.. Izgleda da nema. Prenose onu sprdnju od Lejver Kapa a ovo mucak.. Tu su Has i Agasi..
                            --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Hahaahah, e samo ako je oprostajni mec Stepaneka bitan
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

• Jeste.. Hocemo da gledamo ceske navijacice na delu
                                --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

Working...
                                X