X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Tako, malo i mi da se hvalimo kako treniramo

Danas...

Juče...

Last edited by miloolja; 08-03-14, 15:40.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nisam vam puno pisao ove nedelje jer sam imao dosta, dosta obaveza izmedju treninga. Malo humanitarnih aktivnosti, malo sponzorskih obaveza, malo medijskih obaveza..sve se to nakupi i na kraju sam odlucio da je najbolje da postavim par foto albuma sa slikama koje su obelezile ovu nedelju. Pa odoh na trening ponovo
      Nista ni u pustinji, sledeci turnir
      Last edited by miloolja; 08-03-14, 16:42.
      sigpic

Comment

• Head uvek ima brdo sjajnih ideja za reklame... I uvek se dosta zabavim na snimanju a i rezultat vrednog rada je zabavan i za vas, nadam se Secate se svih onih smesnih reklama sa Andijem, Marijom, na krilima aviona...? E pa cekajte da vidite sta vam sad spremamo
        Spoiler

Comment

• Vladane... vidimo svi veoma dobro.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Vladan za trenera!

Spoiler
            Novakovog

Comment

• Pa kad Nole tacno igra, vidim za dubl mec ali singl ne vidim
              sigpicFokus Nole i ne zaboravi- u pertle... idemo Noleeeeeeeeeee

''Na jedno uho ne čujem ništa, a na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi priđu sa prave strane...

Comment

• Novak igra u sledeću noć.

“It's a different feel, definitely,” said Djokovic in a press conference on Friday. “I won the Australian Open title three consecutive years and that has significantly affected the confidence level in the start of the season and all the tournaments that were following up. This year it's not the case.

“But, again, I have still a lot of confidence because I'm playing well. I'm feeling good about myself. As I said, when you work hard and when you trust your instincts and you have that self belief on the court, the results will come.

“Very few points decided the two big matches that I lost this year. Stan played a tournament of his life, and he deserved to win the Grand Slam…I recognised things that I need to work on, not just game-wise, but also mentally the way that I approach certain moments in the match. Being able to recognise that is already halfway to solving it, and I’m working on it.”
                Transkript celog intervjua

DJOKOVIC REMAINS CONFIDENT DESPITE SLOW START

Last edited by miloolja; 08-03-14, 23:46.
                sigpic

Comment

• A evo zašto je bio na Colombia Law Schoolu

Moja prva stanica posle Dubaija je bio NY. Svratio sam do Columbia Law School i podelio svoje zivotno iskustvo sa studentima koji su bili sjajni. Bilo je to vrlo posebno iskustvo za mene i voleo bih da se ponovo vratim tamo. I naravno, bilo mi je veliko zadovoljstvo da vidim ponovo svog prijatelja Maria Ancica, ovog puta u drugacijoj opremi

Spoiler

sigpic

Comment

• Nole ujutru u 4h igra ne mogu docekati taman da popijem bure kafe
                    Srecno Noleeeeeee
                    sigpicFokus Nole i ne zaboravi- u pertle... idemo Noleeeeeeeeeee

''Na jedno uho ne čujem ništa, a na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi priđu sa prave strane...

Comment

• Mozda grijesim,ali imam utisak da bi bio spokojnijii kad bi Vajda bio tu.

Bjezmo Grumfe,njih je dvojica a mi smo sami!
                      sigpic

Comment

• A šta ako ove godine želi vrhunac forme na sezoni šljake? Onda je sve ovo žrtva za krajnji cilj?
                        A šta ako osovji Roland Garos sa Bekerom i posle toga ne uzme više ni jedan grand slam? Da li je i onda gubitnik? Ili je to Balkanski mentalitet koji sada svi spominju?
                        Da li je glavna odlika Balkanskog mentaliteta padanje u pobedi i uzdizanje u porazu?
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Jeste,naravno da je gubitnik,ako samo RG uzme! Mora po kvalitetu,da uzmme jos koju titulu!

sigpic

Comment

• Sa sedam Grand slam titula? Lepo.
                            There's something wrong with me chemically
                            Something wrong with me inherently
                            The wrong mix in the wrong genes
                            I reached the wrong ends by the wrong means
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands
                            With the wrong theory for the wrong man
                            The wrong lies, on the wrong vibes
                            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Govorimo za tekucu sezonu.

sigpic

Comment

• pecaros

Spoiler

Comment

Working...
                                X