No announcement yet.

ATP - Rafael Nadal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Posle sve sto je postigao i uradio u karijeri on nema potrebe nikoga da se plasi.
    Ali, bojim se da njegovo mentalno stanje je na nivou da on zazire od svakog meca, jer se najvise sebe samog plasi.
    A, i nema previse izbora, rutinski ili ne mora poceti osvajati turnire. Samo to je lek.

Comment

• Kada igra prvi mec? Nisam video da igra sutra, danas sigurno ne igra, valjda je slobodan prvo kolo. Znaci verovatno u sredu?
      sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
      Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Trebao bi u sredu, jer Monako sutra igra prvo kolo, a na njega ide u drugo kolo.

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
          Kada igra prvi mec? Nisam video da igra sutra, danas sigurno ne igra, valjda je slobodan prvo kolo. Znaci verovatno u sredu?
          Pa nije za izključiti, da igra prvi meč tek u četrtak. Četri meča, jedan za drugim.

Comment

• Rafi se otvorio žreb. Nema Dolgopolova ili Anduara u četrtfinalu. Pješku u polufinale na Isnera.

Comment

• Originally posted by Marija81 View Post
              Biće tu iznenadjenja.ČF Anduhar,PF Verdasko,F očekujem Fonjinija.
              Nisam mnogo u prethodnih par meseci pratila Monaka,mislim da bi mogao biti dobar meč u drugom kolu(1/8 F).
              Ne ide ti baš prognoze. ANduhar i Fognini ispali več na startu, a Verdasco ni ne nastupa.

Comment

• Znam Kako sam ih lepo "izmalerisala".
                A u SF na Lajovića?
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Ja ipak mislim da ako zeli da se vrati u vrh i u "one" dane mora da pobedi nekog iz top 5 ili 10. Mora na nekom mastersu ili GS da dogura do F ili cak i uzme turnir. Ovim malim turnirima se samo zavarava. Osvajao je i prosle godine male turnire, pa na kraju nista.
                  link

Comment

• After his resurging form and growing confidence took a dent in Melbourne – the Spaniard bowing out in the first round of a Grand Slam for just the second time ever – Rafael Nadal's focus was switched swiftly to the clay-court season. What could have been immense public pressure to perform well on his favourite surface, the 29-year-old instead made a task he had set himself to accomplish. Unafraid to state that his hopes were riding high on this part of the season, Rafael Nadal came to Buenos Aires with sheer determination that he would succeed on the dirt.

So far, although he has looked inconsistent, Nadal has been showing much promise. After a first round bye, he dismissed old foe – and occasional doubles partner – Juan Monaco in two sets, 6-4 6-4. And on Friday, his serve was broken just once during a 7-6(3) 6-2 victory over Italy's Paolo Lorenzi. The key point: There were more than mere flashes of brilliance.

Once again, the Spaniard was not without his moments of roughness. Some of the unforced errors that sprang up at key moments – to go down break point, for example – will likely be penalised when he faces Dominic Thiem in the upcoming round. Yet on the whole, Rafael Nadal showed us why he is renowned as the King of Clay. His topspin heavy shots are an immediate weapon in themselves, robbing opponents of the ability to play their own shot how they would like. Paolo Lorenzi played well above his world ranking of no. 52 during the first set, but Nadal's comfortability on the surface was evident as much when he was down as when he was up. Down break point, he did not seem to bat an eyelid – saving three of the four he faced. And all his vintage clay-court shots – off forehand, banana shot, backhand pass, forehand pass, cross-court pass – were on display. Certainly, the Spaniard seemed much more at ease in going for small margin and depth on his favourite surface, which are both qualities his spin-reeling game requires.

But on Saturday, one thing Rafael Nadal cannot afford to do is start slowly. While his first serve percentage crept up to 69 by the end of the match, he was making just 50 percent of them early in the match, and second serves alone – despite the fact he won 60 percent of them against Lorenzi – may not be enough to stay safe versus Dominic Thiem.

So, why all the talk about Thiem? This is why: Because the overlooked 22-year-old with the wonderful one-handed backhand and a greater consistency than Grigor Dimitrov, who was constantly pushed to the sidelines of conversations and speculations as his generation ascended the ranks, has been displaying a pretty awesome clay court game.

Facing Dusan Lajovic on Friday, Thiem needed just 1 hour and 19 minutes to swat the Serb aside: 6-4 6-2. En route to doing so, he won 89 percent of his first serve points, and saved all five break points he faced. In the first set, he dropped a mere five points on serve in total, with only one coming on a first serve. His return game was also on point, as he secured a solid 42 percent of first serve return points won, and 45 percent of second serve return points.

This coming after he fought through his opening two rounds in three sets each, it seems that Thiem has now overcome the difficult surface transition – just in time for a second meeting with top seed Rafael Nadal.

Not only did Dominic Thiem's last meeting with the clay-court legend come on the dirt, but it came at Rafa's palace: Roland Garros, back in 2014. This was the most recent year that Nadal won the event, and he charged past his young opponent 6-2 6-2 6-3. As it happens, this was during a period when the 14-time Grand Slam champion's form was under scrutiny, and he ended up throwing criticism back in the faces of the criticisers.

But since then, Nadal's French Open supremacy has taken a knock, and his struggles of the not-so-distant past – and the present – have been well documented. If Dominic Thiem were ever to pounce, now would be the time.

Still, to anyone who has watched Nadal on clay this week, the moments of sheer greatness have been undeniable...

Comment

• Nista idemo na prvo mjesto do kraja godine nema nam druge ovi nece prestajat da ga pljuju izgleda dok se to ne desiNe znaju oni da ne treba budit lava dok spava

Comment

• Nova sramota i novo veliko razočaranje. Iz gorek u gore. sve ide nizbrdo za Rafu.
                        Neka završi sa igranjem na ATP touru ove godine.

Comment

• Neophodno je da pokusa sa novim trenerom.
                          Originally posted by Casiraghi
                          Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                          Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                          Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Kako sam se smijao grohotom kad sam procitao ponovo ovo sto sam napisao prije meca,ali i dalje sam ja optimista idemo nista nije gotovo duga je sezona

Comment

• Što se Rafe tiče imam jedan jako dobar citat, ili bolje reći mudrost Boba Marlija, o kojoj već pisah čini mi se

Dan kada prestaneš da se takmičiš, jeste dan kada ćeš pobediti
                              Pa da pojasnim,pre nego me neko slučajno pogrešno shvati. Rafa se trenutno muči i bori sam sa sobom, ali ne zna gde udara. Za koji god turnir da se "uhvati" potone sve dublje i troši se i fizički i emotivno bez veze. Upao je u začaran krug...Nedostatak samopouzdanja vodi u poraze, a porazi, pak, obaraju samopouzdanje.

Mislim da bi u ovom trenutku produženi godišnji odmor od mesec dana više koristi doneo nego igranje. Možda treba da ode negde sam i disancira se od tenisa, saradnika i ostalih, pregrupiše se-takoreći i razmisli šta i kako dalje. Da shvati šta želi, da postavi sebi ciljeve, ali i da se trudi da radi onako kako sam želi, a ne kako se od njega očekuje. Zatim da obavezno, ali obavezno uključi u tim psihologa. Jer koliko vidim (a nisam neki teniski ekspert, doduše) on i dalje ima sve udarce kao i pre, trba samo malo da ih usavrši, ali i to će doći kada sredi psihu.
                              Sećam se dela u knjizi Monike Seleš i njene borbe da se vrati na teren posle onoga u Hamburgu, ili posle operacije skočnog zgloba. Tu je jako lepo opisala kako se teniseri posle povreda i sličnih stvari vrate na teren, i dalje imaju udarce, ali glava predstavlja problem. Sumnja u svaki udarac, pokret, previše razmišljanja...
                              Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                              Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                              "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Protiv Thiema kod Rafa nije bo problem u udarcima - sa drugim rjiječima nije on zaboravo da igra tenis te njegovi udarci jesu još uvijek vrlo kvalietni

Pogodio je strano puno FH in BH winera.

BH je bolji nego u najboljim danima. Volley iz godine u godinu bolji.

Mogu i tvrditi, da igrački je Rafa danas bolji igrač nego je to bio prije, osim servisa.

Promjena trenera? Svakako mu treba netko, da popravi servis. Servis baš ne štima.

Problem predstavaljaju veliki broj UF errorsa. U 1.setu jih je imao 22. Nekad bi mu trebala 3 meča dai jih napravi toliko puno

Problem jeste i njegova fizička izdržljivost. U boljim danima duži je bio poen rasle su šanse da ga dobije.
                                Duži je bio meč, veče šanse za pobedu je imao

A danas? Baš suprotno.

Baš neviđeno da je počeo fiizički razpadati, a taj elemen mu je tokom cele kariere davao prednost pred ostalima.

Kad Ferrer može sa svojih 34 da dobije protivnike na izdržljiviost, kako da 29-godinšnji tenisač to više ne može? Pogrešne bazične fizičke pripreme? Nešto ne štima.

Mentalna snaga? Katastfofalna u 2015 i 2016. Gubi sve "guste" mečeve, propuštava meč lopte, igra najslabije kad je najbitnije
                                Tie-break u 3.setu protiv Thiema bio je užas od užasa.

Žreb za RIo:

1.kolo:CARENO BUSTA - namučio ga je u Dohi
                                2.kolo ALMAGRO - u dobroj je formi.
                                QF: BELLUCCI ili DOLGOPOLOV - Ukrainac mu svaako manje leži
                                SF: TSONGA, SOCK
                                FINALE: FERRER, FOGNINI, THIEM, ISNER

Prognoze. Sve osim finala bilo bilo katastrofa.

Comment

Working...
                                X